زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

کتاب همه چیز همه چیز

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۰۷ ب.ظ

اگه چند سال پیش بود
میگفتم که هی ،کتاب بدی نبود
از این کتاب ها که دونفر عاشق می شوند و در نهایت یا بهم میرسند یا نمیرسند
ولی حالا نظرم فرق کرده
نمیدانم چرا!
شاید چون به این نتیجه رسیده ام که عشق شاید خیلی چیز پیچیده ای هم نیست
شاید کسی می تواند خیلی ساده عاشق شود
عاشقانه زندگی کند
و عاشقانه بمیرد
بخاطر همین این عشق ساده رو دوست داشتم
البته شاید پشت هر سادگی پر از پیچیدگی باشد!
کتاب اینگونه شروع می شود
« من خیلی بیشتر از تو کتاب خوانده ام. مهم نیست  که چند کتاب خوانده ای. من بیشتر خوانده ام.باور من. من وقتش را داشته ام.»
و در طی خواندن کتاب باور میکنی که بیشتر از تو کتاب خوانده ،بیشتر از هرکسی کتاب خوانده چون مجبور به این کار بوده ..
از صفحه ی ۲۴۳ به بعد فقط عجله داشتم که سریع بخوانم تا ببینم چه می شود ،نکند آلی پیدایش نشود ,نکند تنهایی این همه سال بیهوده بوده است ...
خلاصه این کتاب به قدری شیرین هست که ارزش یکبار خواندن را داشته باشد و باعث شد ۲۸۶صفحه را در دو روز بخوانم:)

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۷
Faezeh

نظرات  (۹)

۰۷ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۱۵ سارا سماواتی منفرد

سلام

ممنون از معرفیش ((-:

پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم :)))

یادم باشه حتما بخونمش

پاسخ:
امیدوارم از خوندنش لذت ببری :) 

۰۷ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۱۹ کافه ذهن ☕☕

متشکر از معرفی شما :))

پاسخ:
خواهش میکنم :) 
متشکر از اینکه خوندین :))

باید جالب باشه 

ترجیح میدم بخونمش که بتونم حسش رو دریافت کنم 

پاسخ:
اوهوم مخصوصا که با خوندنش ادم متوجه میشه
ک ساده ترین چیزهایی که ماها داریم،افرادی هستن که حسرتشو دارن

ممنون بابت معرفی🌹🌹🌹 

پاسخ:
خواهش میکنم نورا جان 🌷🌷🌷
۰۷ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۴۶ ❣️Ailin Senpai❣️

ورژن پی دی افش هست؟

چون فعلا نمیتونم برم کتاب فروشی:)

اصن به سن من میخوره؟:/

پاسخ:
کتاب صوتیش که هست فک کنم 
سنتو نمیدونم ؟🤔
ولی خب اره از نوجوان تا جوان بنظرم مناسبه
۰۷ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۴۹ ❣️Ailin Senpai❣️

من 14 سالمهD:

آره پی دی افش رو پیدا کردم، میخرمش پسD:

پاسخ:
امیدوارم خوشت بیاد پس :)

اسمش رو شنیدم ممنون که

گفتی:)

پاسخ:
خواهش میکنم :)))
۰۷ شهریور ۹۹ ، ۲۲:۱۴ رفیقِ نیمه راه

وای چقدر صفحه تو دو روز :/ خیلی سریع میخونید حتما...
 

پاسخ:
:))
خب اره به گمونم :)
البته تو کتابش نقاشی هم بود بخاطر همین فک کنم تعداد صفحاتش کمتر بود

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">