زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

اسباب‌کشی موقت

پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲ ب.ظ

واقعا دلم نمیاد بگم خداحافظ. مخصوصا بعد از محبت دوستان عزیزی که پست قبل بهم هدیه دادن و همه‌ی کسانی که مدت‌ها این وبلاگ رو قابل دونستن و نوشته‌هام رو خوندن ولی خب نمیدونم چرا به بیماری حرف‌های بسیار دارم ولی نمی‌تونم بنویسم دچار شدم! بعد به ذهنم رسید بیا از کم شروع کن و در حد یکی دو خط بنویس تا شاید دوباره با این نوشتن آشتی کنی ولی اینجا برای این سبک نوشتن انتخاب خوبی نیست و تصمیم گرفتم توی کانال قدیمی که با عرض پوزش همه رو قبلا ریمو کرده بودم؛ دوباره بنویسم خلاصه اگه دوست داشتید اونجا کنارم باشید :)

موافقین ۸ مخالفین ۶ ۰۱/۰۵/۱۳
Faezeh

نظرات  (۳)

ما اومدیم😍

اینجا دیگه صفا نداره

۰۹ شهریور ۰۱ ، ۲۲:۰۹ مهدیار پردیس

به به چشم 😍

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">