زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

تولدم مبارک :)

پنجشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷ ق.ظ

سلام 

این سال جدید ۱۴۰۱ تا اینجا برام خیلی سخت گذشت. پر از چالش‌ها و اتفاقات مختلف 

همین الان که دارم این پست رو می‌ذارم درحال نوبت گرفتن برای سی‌تی‌ اسکن‌ام 

بخاطر همین یه درخواست متفاوت از شما دوستای وبلاگی عزیز و گل گلاب دارم

 

می‌شه بهم هدیه بدین!؟؟ تولوخداااا 

هدیه منظورم یه نظر حال خوب کن، یه چیزی که فکر می‌کنی با گفتنش می‌تونه باعث لبخندم بشه :)

می‌دونم درخواستی که دارم یکم غیرمعقوله و شاید براتون عجیب باشه ولی خب ..

باتشکر

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۳۰
Faezeh

نظرات  (۱۶)

۳۰ تیر ۰۱ ، ۱۰:۲۷ مترسک ‌‌‌‌‌

تو که خودت حالِ خوبی، به چیِ حرف ما نیاز داری رفیق جان؟ :)

مبارکمون باشی ^_^

پاسخ:
الهی همینجوری که الان یه لبخند پهن نشست رو لبم 
تو لحظه لحظه زندگیت پر از لبخند عمیق و حال خوب باشه :)))
می‌دونی بچه که بودم روز تولدم خیلی سرکیف و خوشحال بودم و دلم می‌خواست همه  رو از این اتفاق مبارک و فرخنده مطلع کنم! بعد میرفتم دم در و هرکدوم از همسایه‌ها که رد می‌شد؛ می‌گفتم: سلاااااام امروز تولدمه بعد همشون حتی اونی که داشت با عصبانیت راه می‌رفت لبخند می‌زد و تولدم رو تبریک می‌گفت 
الانم یاد اونموقعه‌ها افتادم با این تفاوت که هدیه زورکی هم می‌گیرم :)

سلام.تولدت مبارک از طرف یک خواننده خاموش🤗🙈

الهی همونی بشه که میخوای و بخندی همیشه😍😊❤

پاسخ:
سلام خیلی ممنون ازت واقعا
خیلی برام باارزشه که برام نظر گذاشتی
الهی تک تک لحظات زندگیت پر از عشق و امید و نگاه خدا باشه :)))

سلام 

سعی کنین موقع سی تی اسکن کمترین حرکت رو داشته باشین، چون اکثر اون آدمای اون قسمت بی اعصاب هستن و کافیه فقط یک بار تکون خورید که داد و هوارشون راه بیفته :دی

امیدوارم که مشکل خاصی نباشه و اگر هم بود خیلی سریع رفع بشه.

....

جوابی که به کاربر مترسک» دادین و کلا محتوای پستتون من رو یاد بچگیم انداخت، یک سال و ایام نزدیک تولدم ، هر چی بزرگ توی فامیل بود رو شخصا به خونه‌مون دعوت کردم و با صراحت تمام هم بیان کردم که «کادو یادتون نره» و روی این جمله تاکید زیادی هم داشتم :))) خلاصه که مامان و بابا با صورتی خشمگین برای من از این اتفاق مطلع شدن و با صورتی شرمگین، کادو آوردن و حضور در جشن رو برای اقوام از اجباری به اختیاری تبدیل کردن، ولی تعارفات باعث شد همگی همراه با کادوهای بزرگ به خونه‌مون بیان و منی که چقدر اون روز از داشتن اون همه کادو خوشحال بودم :)

تولدتون هم مبارک 

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون واقعا بابت راهنماییتون و دعای خیرتون، برای مادرم داشتم نوبت می‌گرفتم


وای خیلی جذاب بوده :)))) حیف دیگه از سنم گذشته نمیشه از این تماس‌ها بگیرم 
ولی واقعا باید به هوش و ذکاوتتون تبریک گفت 
.
خیلی ممنون واقعا، تشکر بسیار :)

سلام علیکم

ان شاء الله مبارک باشد و در آن‌چه پیش رو دارید خیر بسیار نصیبتان شود!

پاسخ:
سلام :)
خیلی ممنونم
ان‌شاالله لحظه لحظه‌ی زندگی شما هم پر از برکت و خوشی باشه :)
بازم ممنون
۳۰ تیر ۰۱ ، ۱۷:۳۹ مهدی ­­­­

سلام تولدت مبارک باشه

پاسخ:
سلام خیلی ممنون :)))
تشکر بابت تبریکتون 
۳۰ تیر ۰۱ ، ۲۰:۰۱ فاطمه ‌‌‌‌

سلام فائزه، تولدت مبارک باشه خیلی❤

می‌دونی، تو یکی از خوش‌قلب‌ترین آدمایی هستی که تو این فضا شناختم. همیشه بهم محبت داشتی، یه بار فکر کنم سحرِ شب قدر پیام دادی که دعام کردی و من که حالم خیلی آشفته بود چقدر احساس آرامش کردم از اینکه یه نفر یادم بوده، یه بارم برام کانال زدی و کلی پیام و عکس و آهنگ اختصاصی خودم فرستادی و من کلی ذوق‌زده شدم! بعدم که معلوم شد نسبت فامیلی خیلی خیلی دوری داریم :دی و اینم خودش محبتمو بهت بیشتر کرد❤

هرچند می‌دونم بی‌معرفتم و کم از دوستام یاد می‌کنم و کم بلدم محبتاشونو جبران کنم. ولی حداقل می‌تونم دعا کنم این سال جدید از عمرت پر از خیر و برکت و آرامش و سلامتی باشه برات. ایشالا خدا آدمای شبیه خودت بامحبت و بامعرفت رو سر راهت قرار بده😘

پاسخ:
وای فاطمه جاااان 
دختر چشامو اشکی کردی که🥺🥺
ممنونم ازت خیلی واقعا ممنونم. نمی‌دونم راستش جواب این خوبی‌هات رو چجوری بدم 
اتفاقا یه دختر بامعرفت و مهربونی که این کارای کوچیک من رو بزرگ دیدی و اینقدر قشنگ بیان می‌کنی
خیلی خیلی ممنون بابت این دعاهای قشنگت
واقعا بهش احتیاج دارم و انشالله هزار برابر قشنگی‌هایی که برای من خواستی خدا توی زندگی خودت قرار بده
💚💚💚
۳۱ تیر ۰۱ ، ۲۳:۲۴ ** گُلشید **

تولدت مبارک باشه:)

 

میدونی چیزی که همیشه از وبلاگت و پست هات گرفتم حس خوب و امیدواری بوده. امیدوارم که تو زندگیت حال خوب و امیدت همیشگی باشه حتی تو چالش ها و فراز و نشیب ها:)

پاسخ:
ممنونم ازت گلشید جان 
خیلی ممنون 
چقدر چشام قلبی شد وقتی گفتی از پست‌هام حس خوبی گرفتی. خیلی خوشحالم 
خداروشکر و چقدر خوشبختم که اینقدر دعاهای قشنگ برام می‌شه :)
الهی زندگیت گلباران لحظات ناب و قشنگ باشه و همیشه سلامت باشی 

تولدت مبارک فائزه بانو💛

چون عشق عمیق دیگران همیشه به ما انگیزه میدهد و بخاطر شهامت: صدا

پاسخ:
فاطمه جان 🥺🥺
فاطمه جااان 💛💛💛
می‌دونی کارتون آنشرلی جز محبوب‌ترین کارتون‌های منه و چقدر صدات من رو برد به اون فضای دوستی آنه و دیانا 
نمیدونم چرا وجه مشترکش شاید همون دوست داشتنی بودنِ صدای تو و حال و هوای این کارتون باشه 
خلاصه خیلی حالم رو خوب کرد خیلی ممنونم
الهی زندگیت پر از عشق باشه :)
۰۱ مرداد ۰۱ ، ۰۲:۴۹ زهرا یگانه

سلاااام فائزه! تولدت مبارک! 

یکم دیر رسیدم نه؟ 

اشکال نداره. بعد از خوندن پستت، دوست داشتم حس الانم رو باهات به اشتراک بذارم: یه وقت‌هایی لازمه چشمات رو ببندی و با تمام وجودت به خودش اعتماد کنی، از ته ته قلبت، و بهش بگی: خدا جان، تا اینجای مسیر رو با خودت اومدم از اینجا به بعدش هم فقط و فقط با خودت. من بهت اعتماد دارم.

شاید شرایط اونجوری نباشه که در ظاهر به نظر میرسه و ما میبینیم، شاید شروع یک آغاز بزرگ باشه، یه جهش، یک تولد ِ دوباره، نه؟ 

پاسخ:
سلام زهرا جان
چقدر باوفایی و چقدر من بی وفا :(
شکر که برقرار من رو باهات آشنا کرد و چقدر حسی که داشتی الهام بخش بود برام :)
با همین نظرت میگم مگه میشه کسایی که نمیشناسنت و ندیدنت تا حالا، اینقدر نسبت بهت مهربون باشن و حال خوب بهت بدن اونوقت اون خدایی بالا سری تنهات بزاره؟
نه نمیشه... ممنون که بهم یادآوری کردی 
خیلی ممنون زهرا جانم🤍

تولدت با کلی تاخیر مبارک.

چند باری که برام نظر نوشتی،از زیباترین نظرهایی بود که دریافت کردم و واقعن با خوندن‌شون لبخند به لبم اومد/

پاسخ:
عزیزم سماجان ممنونم :))
بزار یه اعترافی کنم، خیلی وقت‌ها دوست داشتم بهت پیام بدم و بگم: با من دوست می‌شی؟؟؟ :))
به نوشته‌هات یه حس خیلی نزدیک دارم انگار یه زمانی که هم وجود داره  و هم نداره؛ سطر به سطرش رو من نوشتم 
الهی زندگیت سرتا سر خنده و حال خوب باشه 💚

سلاااااااااااامممممممم 

تولدتون مبارک باشهههههه😍😍😍

چقدر از طریق وبلاگتون با آدم‌حسابی‌ها آشنا شدم و مرسی ازتون ❤️

پاسخ:
سلاااااااااام 
خیلییی خیلیییی ممنونم :)))))
الان باید پز بدم یه کوچولو ولی حیف مثل دوستان، خودم جز آدم حسابی‌ها، حساب نمی‌شم که پزم تکمیل بشه :))
بازم ممنون مبینا جان، تبریک‌ت خیلی برام ارزشمنده💙

قربون شما که🥺🫂

همچنین بانو💛

پاسخ:
💛

سلام

ان شالله به زودی نوه هاتون براتون کیک بیارن بگن مامان بزرگ تولدت مبارک

پاسخ:
سلام 
خیلی ممنونم :) 
انشالله شما هم نتیجه ها رو زودتر دور و اطرافتون ببینی :)

شما سر دسته‌شونی اتفاقن :)))))) 

پاسخ:
لطف داری شما :))

عزیزی:))))))))))))))))))))))))))))

پاسخ:
🤍
۱۲ مرداد ۰۱ ، ۱۵:۰۳ آلباتروس ...

اومدم چیزی بنویسم دیدم هزار ماشالا قبل من همه هدیه هاشون رو دادن 

چقدر خوبه که اینجا کلی دوست داری که میتونن با یه جمله حالت رو بهتر کنن

جمله م یادم رفت اما خوشحالم که کلی هدیه گرفتی و حالت عالیه

پاسخ:
سلام :)
اره واقعا خداروشکر 
خیلی ممنونم البته کاشکی جمله‌ت یادت بود ولی همین که می‌خواستی خوشحالم ‌کنی یک دنیا ارزش داره :)
الهی توی زندگیت آدمایی باشن که هر لحظه باعث خوشحالیت بشن

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">