زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

دیوار مهربانی + جایزه

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹ ب.ظ

خب فک کنم از اون پست‌هایی که باید اولش سلام کنم!

سلام به روی ماهتون :)

موافقین وسط این خبرهای بد یکم حال خوب به خودمون و بقیه هدیه بدیم؟

از زمانی که این پست رو دیدی تا ۲۴ ساعت بعدش، یه کار خوب‌ انجام بده.

 هر چقدررر هم به ظاهر کوچیک مثلا‌ به گلدونت آب بده، یدونه صلوات  بفرست،  مامان و بابات رو با محبت نگاه کن و....

بعد از انجامش زیر این پست با هشتگ #مهربانی اعلامش کن :)

و خب من هم شبیه این پست جایزه می‌دم. البته جایزه‌های این سری یکم فرق دارن

شاید مخصوص خودِ خودِ خودت بودن :)

موافقین ۲۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۳۱
Faezeh

نظرات  (۲۵)

از اتاق فرمان اشاره می‌کنن 

ما نمی‌گیم ریا می‌شه :/

دوستانی که نگران ریا هستن!! می‌تونن فقط کامنت بذارن #مهربانی

که لااقل من بتونم هدیه بدم :)

و یا می‌تونن از نویسنده فرهیخته وبلاگ « زندگی من و تو » تعریف بدن

هم نویسنده خوشحال میشه هم شما کار بسیار خوبی رو انجام دادین :))

۳۱ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۱۵ یاس ارغوانی

هرچی فکر میکنم کار خوبی نکردم :((

پاسخ:
مطمئنم که کارهای خوب زیادی انجام دادی
ولی این پست هدفش اینه که توی ۲۴ ساعت یه کار خوب انجام بدی :)

#مهربانی

:))

پاسخ:
با اینکه توی‌ بیان، صمیمی‌ترین دوستمی
و اولش گفتم اخ جون راحت می‌تونم جایزشو بدم
ولی واقعا برام سخت شد که چه جایزه‌ای رو انتخاب کنم 
و طی یک عملیات نامحسوس از خودت پرسیدم 
مطمئنم اینقدر حرفه‌ای اینکار رو انجام دادم که اصلا متوجه نشدی : دی
جایزه من به دوست عزیزم میخک:
۱) ۵ صلوات 
۲) کتاب زایو از طاقچه
۳) آرزوی قبولی در....

فعلا که هیچ ایده‌ای ندارم. ببینم چیکار می‌شه کرد ...

پاسخ:
پس جایزه شما محفوظه :) 
منتظرم

ظرفای ناهار رو شستم XDDD

#مهربانی

پاسخ:
خسته نباشی خداقوت :)
جایزه من به زری جان :
۱)خب به گمونم شعر دوست داری و توی وبت چندتا پست شعر داشتی..خواستم شعری از جناب سعدی که خیلی دوسش دارم رو بهت هدیه بدم :)

هشیار کسی باید کز عشق بپرهیزد

وین طبع که من دارم با عقل نیامیزد

آن کس که دلی دارد آراسته معنی

گر هر دو جهان باشد در پای یکی ریزد

گر سیل عقاب آید شوریده نیندیشد

ور تیر بلا بارد دیوانه نپرهیزد

آخر نه منم تنها در بادیه سودا

عشق لب شیرینت بس شور برانگیزد

بی بخت چه فن سازم تا برخورم از وصلت

بی‌مایه زبون باشد هر چند که بستیزد

فضل است اگرم خوانی عدل است اگرم رانی

قدر تو نداند آن کز زجر تو بگریزد

تا دل به تو پیوستم راه همه دربستم

جایی که تو بنشینی بس فتنه که برخیزد

سعدی نظر از رویت کوته نکند هرگز

ور روی بگردانی در دامنت آویزد


اگه صدای آقای شجریان رو هم دوست داری باید بگم که این شعر رو در آلبوم وفا استاد شجریان می‌تونی پیدا کنی :)


۲) ده صلوات به نیت اینکه دیگه شب امتحانی نباشی :) و تو درسات موفق باشی

۳۱ مرداد ۰۰ ، ۱۶:۵۰ پرستوی عاشق

سلااااام فائزۀ مهربوووونم.

#مهربانی

چه کیفی بده جایزه گرفتن از مهربونی مثل تو :-*

پاسخ:
سلااام و صدسلااام به پرستوی عاشق جاان
خب دیگه زیادی ما رو تحویل گرفتین و‌خجالت زدمون کردی 
منم یه جایزه با تمام وجودم تقدیم می‌کنم :)
۱) ده صلوات به نیت سلامتی خودت و خانواده محترم
۲) خداقبول کنه چله‌ی زیارت آل یاسین گرفتم. همه‌ی این چهل روز رو به یاد شما هستم و براتون دعا می‌کنم :) 
۳) یک بیت شعر برگرفته از نام کاربریت :)
من که مانند پرستو، عاشق آزادی‌ام
از چه در زنجیر گیسویت گرفتارم هنوز؟

خلعتبری (متخلص به غوغا)

من رفتم خونه‌ی مادربزرگم با اینکه کمک هم کردم در کارهایی ولی بیشتر منظورم دیدنش بود چون از عید ندیده بودیم هم‌رو و از دلتنگی باهم حرف زده‌بودیم اما نکته: بدون درآغوش گرفتن و روبوسی و رعایت این مسائلِ مهم.

پاسخ:
خدا مادربزرگت رو برات حفظ کنه فاطمه جان 
چقدر مهربون :) 
خب توی وبلاگت یه بخش جذاب داری به اسم دفترچه کوچک میلیون دلاریم
منم یه دفترچه با همین هدف دارم که دو بخشش رو می‌خوام بهت هدیه بدم :)
با هم باشید، اما بگذارید در با هم بودن شما فاصله‌ای باشد، و بگذارید نسیم در میان شما بوزد. یکدیگر را دوست بدارید، اما از عشق، زندانی برای یکدیگر نسازید. بگذارید عشق، جایی در ساحل روحتان باشد. پیمانه‌های یکدیگر را پُر کنید، اما از یک پیمانه ننوشید. از نان خود به یکدیگر ارزانی کنید، اما از یک قرص نان نخورید. با هم بخوانید و برقصید و شادکام باشید، اما به حریم تنهایی یکدیگر تجاوز نکنید.

همچون تارهای عود باشید که جدا از همند، اما با یک نوا مترنم میشوند. قلب‌هایتان را به هم هدیه کنید، اما یکدیگر را به اسارت در نیاورید، زیرا تنها دستان زندگی است که بر قلب‌های شما حاکم است.

در کنار یکدیگر باشید، اما نه چندان نزدیک، زیرا ستون‌های یک معبد نیز دور از هم قرار دارند، و درخت بلوط و سرو، در سایه یکدیگر رشد نمی‌کنند …

عشق، خنده، زندگی
جبران_خلیل_جبران

و اما چرا انتخاب این بخش کتاب!؟ چون خیلی مهربونی و مهربون‌ها برای اینکه اسیب نبینند خیلی باید حواسشون به خودشون و خوبی‌هاشون باشه :) 

و بخشی از یک فیلم
سامانتا : قلب مثل جعبه نیست که پر بشه.
هرچی که بیشتر ابراز عشق کنی, گسترده تر میشه.
Her
Spike Jonze

جایزه دوم: ۱۰ صلوات به نیت داشتن یک حال‌خوب همیشگی‌

۳۱ مرداد ۰۰ ، ۱۸:۲۷ ~ اومارا ~ (تنها پیج رسمی اومارا 😎 )

# مهربانی

پاسخ:
:)
خیلی ممنون که شرکت کردی 
ولی خب من شناختی ازت ندارم که با توجه به اون بهت جایزه بدم
هووم، چکار کنم!؟
میشه بهم کمک کنی دوست داری چه چیزی جایزه بگیری؟ ( آیکون خجالت)

#مهربانی

اتاقم رو یکم مرتب کردم و یادگیری زبان رو دوباره خیلی جدی تر شروع کردم 

پاسخ:
به به خسته نباشی :)
ممنون بابت شرکتت :)
خب از اون جایی که به یادگیری زبان اشاره کردی یه اپلیکیشن هست که از نظرم خیلی می‌تونه مفید باشه و سطح های مختلفی داره.
به عنوان جایزه بفرما این لینکش
جایزه دوم: ۱۰ صلوات به نیت داشتن حال دل خوب همیشگی :)
جایزه سوم: God doesn’t require us to succeed, he only requires that you try. 
Mother Teresa


۳۱ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۱۴ یاس ارغوانی

# مهربانی

خوب چیکار کردم اوممم ... واسه مامانم چایی ریختم.

لباسای داداشمو شستم. خونه رو جارو کشیدم (البته جارو برقی این زحمت رو متحمل شد )

اینا حسابه؟

پاسخ:
به به خسته نباشی  کدبانو جان :)))
از اونجایی که میدونم به رنگ آبی علاقه داری یه ساعته تو پیتنرست هرچیزی که به آبی مربوط می‌شه پیدا کردم :))
💙
💙

روی قلب‌های آبی‌ کلیک کن:)

جایزه دوم: و از اونجایی که می‌دونم گیتار دوست داری.. اهنگ مورد علاقم رو برات میفرستم:)
پی نوشت : آقا هرکاری کردم لینک نشد:// باز دوباره تلاشم رو می‌کنم
جایزه سوم: ۱۰ صلوات به نیت رسیدن به تک تک آرزوهات :))


@یاس

من به یه گلدون اب دادم درجا حسابش کردم😶😶😶

پاسخ:
:))

آقا مهربانیهای ما زیاده چیکار کنیم 😂😂😂

پاسخ:
یکمم به ما قرض بده :))
جایزه های ما هم زیاده چندتا تقدیم کنیم ؟ :))))

5 تا صلوات

پاسخ:
قبول باشه :))
با توجه به شناختی که از روی نوشته‌هات ازتون دارم 
مطمئنم که در هر چیزی که بخواین به موفقیت می‌رسید :)
واسه همین دو بخش از دو کتاب رو بهتون جایزه میدم که بنظرم می‌تونه مفید باشه :)
موفقیت، محصول عادت‌های روزانه است، نه یک دگرگونی بزرگ و یکباره در کل زندگی. 
ایجاد عادت‌های ماندگار، دشوار است. مردم تغییرات کوچک اندکی ایجاد می‌کنند و چون نتیجهٔ قابل توجهی مشاهده نمی‌کنند، متوقف می‌شوند. فکر‌ می‌کنید «یک ماه است که هر روز می‌دوم، پس چرا هیچ تغییری در بدنم نمی‌بینم؟» زمانی که این‌گونه فکر‌ها غلبه کنند، خیلی راحت عادت‌های مثبت به آخر خط می‌رسند.

خرده_عادت‌ها/جیمز_کلییر

بزرگ اندیش باشید، میزان موفقیت شما را میزان بینش شما تعیین می کند. اگر اهداف کوچک را مد نظر قرار دهید، باید در انتظار نتایج کوچک هم باشید. اهداف بلند را در نظر آورید تا به موفقیت های بزرگ دست یابید. این نکته را هم فراموش نکنید؛ بیشتر ایده ها و نقشه های بزرگ اگر آسان‌تر از ایده ها و نقشه های کوچک نباشند، دشوارتر از آن‌ها نخواهند بود.

جادوی_فکر_بزرگ /دکتر_شوارتز

و در اخر چون گفتی از هر چیز رنگی رنگی خوشتون میاد عکس یک 
اتاق رنگی رنگی :)




#مهربانی😅

پاسخ:
جناب علیرضا هم می‌خوان که ریا نشه :)
هرچی هست خدا قبول کنه
اینقدری‌ که فکر کردم جایزه بهت چی بدم سلول های مغزم شروع به اتصالی کردن!
گفتم تو حوزه‌ی برنامه نویسی بهت جایزه بدم ولی خب از اونجایی که اطلاعاتم خیلی کمه نمی‌تونم چیزی که بتونه برات مفید باشه پیدا کنم
علاقه مندی دیگه‌ای که داری تیم پرسپولیس که خب‌ من اطلاعات فوتبالیم صفره!
فک نکنم زیاد اهل کتاب باشی که کتاب هدیه بدم:(
نمیشه خودت یه راهنمایی‌ ریزی کنی که چی دوست داری هدیه بگیری؟
فعلا جایزه اول: ۲۰ صلوات برای سلامتی و حال دل خوب همیشگی :)
۰۱ شهریور ۰۰ ، ۰۰:۳۸ پرستوی عاشق

وای فائژه من ذوقمرگگگگ.

ممنوووونم خییییلی خوب بودن جایزه هاااات 😭😭💖💖💖

 

پاسخ:
خواهش می‌کنم پرستوی عاشق جان
ولی‌حسابی دلم گرفت می‌خوای بری
درسته خیلی وقت‌ها خواننده خاموش بودم
ولی خیلی‌ خودت و وبلاگت رو دوست دارم :)
و‌احترام زیادی برات قائلم 
امیدوارم خیلی زود برگردی
۰۱ شهریور ۰۰ ، ۰۹:۴۲ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

#مهربانی

چند نفرو خوشحال کردم:)

پاسخ:
چه کار فوق العاده‌ای :))))
یه بخش از کتاب بازگشت شازده پسر خوشبختی رو اینجور توصیف می‌کنه
شازده کوچولو: به نظر میرسه آدم چیزای زیادی برای خوشبخت بودن لازم داره.
گفتم: نه اینطور نیست. خوشبختی از بودن میاد نه از داشتن؛ از تقدیر و قدردانی بابت هر آنچه الان داری، نه عجله برای بدست آوردن چیزایی که نداری.

آسون‌ترین و مستقیم‌ترین راهِ خوشبختی خوشحال کردن آدم‌هایی هست که در اطرافمون هستن. عشق رو باید با عشق ورزیدن یاد گرفت. همه‌ی ما توانایی عشق ورزیدن داریم، حتی با یه لبخند، چون این‌کار به همون اندازه به خود ما انرژی میده که به کسی که بهش لبخند زدیم.
این از جایزه اول
و جایزه دوم: ده صلوات به نیت اینکه همیشه خوشحال باشی :)



وااااای چه جایزه‌‌های جذابی ^_^
ممنونم ممنونم

پاسخ:
خواهش می‌کنم
خوشحالم که دوست داشتین :)
۰۱ شهریور ۰۰ ، ۱۱:۲۳ ~ اومارا ~ (تنها پیج رسمی اومارا 😎 )

من اومارا هستم ها مطمئنی هیچ شناختی نداری  0_0

پاسخ:
یعنی می‌شناسم؟؟
من حتی نمی‌دونم اومارا یعنی چی :/
۰۱ شهریور ۰۰ ، ۱۵:۰۶ یاس ارغوانی

وای خدایا هیچی مثل دریا  و رنگ آبی حالم رو خوب نمیکنه 😍😍😍

ممنونم 🌹😊💙💙💙

پاسخ:
خواهش می‌کنم :)))
امیدوارم زندگیت مثل رنگ آبی همیشه پر از آرامش باشه 💙
۰۱ شهریور ۰۰ ، ۲۰:۲۹ فاطمه ‌‌‌‌

من رفتم به مامانم تو آماده کردن شام کمک کردم!! احتمالا اگه این پست نبود هم می‌رفتم، ولی سعی کردم با مهربانی و حوصله‌ی بیشتری این کارو انجام بدم و وسطش ول نکنم بیام😅

اگه هم اینجا نوشتمش چون دوست داشتم بدونم جایزه‌ی من چیه😁

پاسخ:
به به نوش جان 
جایزت در حال ساخت :)))
یکم زمان می‌بره. بابت برانگیختن حس کنجکاویت عذر می‌خوام :دی

همین برام بهترین جایزه بود ممنون ^_^

پاسخ:
جایزت رو تلگرام فرستادم :)

سلام عزیزم خیلی عاااااالیه

فقط لینک زبان برای اندروید هست برای ویندوز رو میشه بدی 

خیلی خیلی ممنون

پاسخ:
سلام گلم
خواهش می‌کنم عزیزم 💙
ا خب این برنامه فقط برای اندروید متاسفانه 
حالا حتما می‌پرسم اگه برنامه‌ای برای ویندوز هم مناسب بود بهت اطلاع می‌دم 

پشتوانه عقلانی کار چیه؟!

چون پشتوانه احساسی پایدار نیست.

پاسخ:
سلام :)
من درست متوجه منظورتون نشدم
ولی پشتوانه احساسی هم لزوما ناپایدار نیست

۰۵ شهریور ۰۰ ، ۱۰:۳۱ سارا سماواتی منفرد

سلام

هیچ وقت برای کار خیر دیر نیست

 

#کمک به محک

بچه های سرطانی تحت پوشش محک واقعا این روزهای سخت نیاز به مهربانی دارند

پاسخ:
سلام
چه کار بزرگی واقعا🥺🌼
جایزه اول: ۱۰ صلوات به نیت سلامتی خودتون و خانوادتون
جایزه دوم: به نیت شما قران رو باز کردم و ثواب اون صفحه رو تقدیم شما کردم
سوره فصلت، صفحه‌ی ۴۷۷ اومد :)

خیلی خوشحالم از وجوت فائزه(:💛

#مهربانی(: