زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

این پست جایزه دارد:)

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۱۸ ب.ظ

لطفا ب این سوال ها فکر کن و با صداقت کامل پاسخ بده :)
۱)اگه پدرت مدیرعامل یک شرکت بزرگ باشه و بتونه شما رو با پارتی بازی کارمند اونجا کنه قبول میکنی؟
۲) اگه دو ظرف سیب زمینی سرخ کرده داشته باشی و یکی از ظروف پرتر و دارای پنیر پیتزای بیشتری باشه کدوم رو برای خودت نگه میداری و دیگری رو به همراهت میدی
۳)اگه بخوای عکسی بگیری و برای دوستی بفرستی ، آیا سعی میکنی ، ساعتت، انگشترت ،و یا برند گوشیت داخل عکس بیفته ؟
۴) اگه قرار باشه هیچ وقت کسی به خونت نیاد و هیچ کس داخل خونت رو نبینه، بازهم چیدنمان منزلت همین شکلی بود؟ بازهم همین وسایل رو میخری؟( اگه خودت خونه نداری،اتاقت رو درنظر بگیر)

+ اگه لطف کنی و بادلیل جواب بدی ،فائزه بهت جایزه میده:)

موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۴
Faezeh

نظرات  (۳۹)

۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۳۲ آپـــ ـــولــو

۱) معلوم نیست! آدم باید در موقعیتش قرار بگیره تا بفهمه.

۲)محتویات هر دو ظرف رو با طرف نصف میکنیم. چه اون کمه. چه اون پره

۳)نه اصلا برام مهم نیست. دلیلش هم اینه که دوست ندارم و نمی‌دونم چرا!

۴)من اتاقم فقط کتابخونم مرتبه و بقیه قسمت های اتاقم کمی شلوغ پلوغه و نامرتب و اگه مهمان نداشته باشیم هم درست نمی‌کنم (اون هم مامانم مجبور میکنن که درست کنم:/ :دی)

 

پاسخ:
خیلیی ممنونمم :)
توی پست بعد میگم که هدفم از این سوال ها چی بود :)
چقدر عادل :) خوشبحال کسایی که توی خوردنی ها باهاتون شریک میشن:)
جایزه شما ۷ تا صلوات ،همراه با آرزوی حال دل خوب همیشگی:)
و بخشی از کتاب
بعضی چیزاست که تو هیچوقت نباید تحملشون کنی.
بعضی چیزاست که هرگز نباید تحملتو از دست بدی و اونا رو قبول کنی...
چیزایی مثل بی عدالتی، بی حرمتی، بی شرفی و ننگ. فرقی نمیکنه چقدر جوان یا پیر باشی و این بخاطر شهرت یا پول نیست.
بخاطر چاپ عکست در روزنامه یا موجودیت در بانک نیست.
فقط از تحمل این قبیل چیزا باید امتناع کنی ...
 ناخوانده در غبار/ویلیام_فاکنر

1.متاسفانه باید بگم که بله با کمال میل قبول میکنم ولی کارشکنی نمیکنم و سعی میکنم توانمندیم رو ببرم بالا تو اون حوزه کاری

۲.جفتشم میذارم وسط ک دوتایی بخوریم.

۳. برند پوش نیستم واگر یک روری هم مارک بگیرم برام مهم نیست که اطرافیانم بفهمن یا نفهمن

۴.از چیدمان الان اتاقم راضی نیستم و فرقیم نمیکنه کسی ببینتش یا نه.به هرحال دوست دارم عوضش کنم

پاسخ:
خیلی ممنونم واقعا که جواب دادی:) 
جایزه شماهم ۷ تا صلوات 
و آرزوی حال دل خوب همیشگی :)
و اینکه هرچه زودتر اتاقت همون شکلی باشه که دوست داری :)
+ واقعا کاشکی میشد هدیه بفرستم :(
اگه مشکلی نداری که ادرس بدی 
دارم ی طرح رو گلدوزی میکنم و برات بفرستم ^__^
۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۵۳ رفیقِ نیمه راه

راستش چون من جای اون افراد نیستم نمیدونم صد در صد جوابام صادقانه است یا نه اما پیشفرضمو میگم
۱. اگه به شغل دیگه ای علاقه داشته باشم فکر نکنم برم همون شرکت
۲. بستگی داره کی کنارم باشه! اگه کسی باشه که دلم براش بره کل سیب زمینی هارو میدم بهش اما اگه فقط یذره هم دلم براش نره کل سیب زمینی با پنیر و سس اضافه رو خودم میخوردم

۳. من اصلا اینارو ندارم فکر کنم اگه داشتم هم به فکر این چیزا نمی افتادم. اصلا اهل عکس گرفتن از خودم نیستم :)

۴. من اتاقمو برای دل خودم میچینم ^_^

خب خب خب من جایزه میخوااام ^_^

پاسخ:
سلام رفیق نیمه راه
خیلی مممنونم که پیش فرض هاتون رو با ما به اشتراک گذاشتی:)
در هردو صورت سیب زمینی ها نوش جونت :) 
دارم فک میکنم علت پرسیدن و علت اینکه جواب هاتون رو بدونم اختصاصی زیر هر نظر بنویسم یا توی یک پست جدا بنویسم🤔
جایزه شماهمم
۷ تا صلوات
آرزوی حال دل خوب همیشگی:)
و جایزه سوم یک بخشی از کتاب :)
اصلاً نمی‌دانستم موسیقی می‌تواند قفل وجود آدم را باز کند، 
آدم را به جایی ببرد 
که حتی آهنگسازش هم انتظارش را ندارد!
نمی‌دانستم موسیقی اثری از خود بر دنیای اطراف ما بر جا می‌گذارد.
گویی اثرش را با خود به هر کجا می‌روید، می‌برد.
من پیش از تو/جوجو_مویز

1)اگه شرکت خصوصی باشه بله :)

2)اگه مقصود از همراه معشوق یا خانوادست خب قطعا ظرف کمتر :)

3)هیچ وقت واسه کسی عکس نفرستادم ولی فک نکنم اینکارو بکنم بازم بستگی به طرف مقابل داره :دی

4)من اصولا بخاطر بقیه اتاقم رو نمی چینم :))

پاسخ:
خیلی ممنونمم اقا علیرضا :)
خوشبحال اون معشوق؛)
اگه معشوق باشه عکس میفرستی فک کنم؛)
جایزه شماهم 
۷ تا صلوات 
آرزوی حال دل خوب همیشگی
و جایزه سوم بخشی از کتاب راجب عشق ؛)
ای برادرها ! خواهرها ! 
قلب‌هایتان را از حقارتِ کینه تُهی کنید و با عظمتِ عشق پُر کنید
زیرا که عشق، چون عقاب است. بالا میپَرَد و دور؛ بی‌اعتنا به حقیرانِ در روح.
کینه چون لاشخور و کرکس است. کوتاه می‌پَرَد و سنگین. جُز مُردار، به هیچ چیز نمی‌اندیشد.
برای عشق، ناب‌ترین، شور است و زندگی و نشاط.
برای لاشخور، خوب‌ترین، جسدی‌ست متلاشی ...
 مردی در تبعید ابدی/نادر_ابراهیمی

چقد مال من و رفیق نیمه راه شبیه شد :|

منم جایزه میخوام :دی :]

پاسخ:
ارههه :)
قبل اینکه بگی جایزه دادم
البته اگه جایزه دیگه ای هم میخوای داده میشود ^--^

۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۵۸ رفیقِ نیمه راه

ای بابا این رهام همش شبیه منه :/

خداااااااااااااااااااااااااااا... (فریادی بلند در کوهستان)

پاسخ:
خب چرا جیغ میکشی 
بجاش برین باهم رفیق شین
از مزایای این پست ^__^

اگه دقت کنی هر دوکامنت در یه زمان ارسال شده پس اسکی نزفتم من جایزه میخواممممم تو شبیه منیییی من رهام نیستمممم

پاسخ:
ویژگی دیگتون اینه هی داد میزنین :)
کر شدیم
جایزه دادم فرزندم ،اروم باش :)

۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۰۱ ❣️Ailin Senpai❣️

۱)اگه پدرت مدیرعامل یک شرکت بزرگ باشه و بتونه شما رو با پارتی بازی کارمند اونجا کنه قبول میکنی؟

نه، چون بابام از این آدما نی:/
۲) اگه دو ظرف سیب زمینی سرخ کرده داشته باشی و یکی از ظروف پرتر و دارای پنیر پیتزای بیشتری باشه کدوم رو برای خودت نگه میداری و دیگری رو به همراهت میدی؟

اگه رفیقام باشن اونی که بیشتره رو میدم بهش، اگه خونواده باشن خودشون نمیزارن بیشتره رو بهم میدن:/ ولی اگه بتونم کمتره رو نگه میدارم
۳)اگه بخوای عکسی بگیری و برای دوستی بفرستی ، آیا سعی میکنی ، ساعتت، انگشترت ،و یا برند گوشیت داخل عکس بیفته ؟

مگه از این کارام میکنن؟:/ من فقط خودم خوشگل بیفتم بسمهXD
۴) اگه قرار باشه هیچ وقت کسی به خونت نیاد و هیچ کس داخل خونت رو نبینه، بازهم چیدنمان منزلت همین شکلی بود؟ بازهم همین وسایل رو میخری؟( اگه خودت خونه نداری،اتاقت رو درنظر بگیر)

آره چون توش راحتم، مثلا کل دیوارام پر پوستره ولی اصولا کسی نمیاد تو اتاقم ولی خودم دوسشون دارم

اصن مگه باید ب خاطر دیدن بقیه این چیزارو بخریم؟:/

پاسخ:
سلاممم عزیزمم :)
خیلی ممنونممم:)
پدر منم مدیر عامل نیست تازه پدر پدرمم مدیر عامل نبود و پدر پدر پدرمم مدیر عامل‌نبود ،کلا از شانس من یدونه مدیرعاملم نداریم تو کل خاندان :)
۴) خب لزوما نه، بخاطر بقیه نباید خرید ولی خب خیلی ها اینکار رو میکنن و خیلی ها نمیدونن ولی این کار رو میکنن توضیح میدم بعدا :)
جایزه شماهم ۷ تا صلوات
آرزوی حال دل خوب همیشگی
و بخشی از کتاب
یه چیزی تو زندون یاد گرفتم که می خوام بهت بگم
آدم هیچ وقت نباید به اون روزی که آزاد می شه فکر کنه
اینه که آدمو دیوونه می کنه
باید به فکر امروز بود و بعد به فردا ...
خوشه های خشم
جان_اشتاین_بک

سلام‎(:‎

اگه شغل مورد نظر با تخصص و تحصیلاتم مرتبط بود و فرد دیگه ای لزوما از من بهتر نبود چرا که نه

بستگی داره اون طرف کی باشه؟ بیشتر از من سیب زمینی و پنیر دوست داشته باشه به اون میدم، اندازه من دوست داشته باشه، صمیمی باشیم توافق میکنم، غریبه باشه، بیشتر رو بهش میدم، کمتر از من دوست داشته باشه خودم پرتر رو برمیدارم

ساعت ندارم، انگشتر ندارم، مارک گوشیم به گوش کسی نخورده که اصلا خاص باشه، ولی اگه آیفون بود مثلا، توی عکس نه ولی حضوری شاااید یکم قیافه میومدم😁

مهمون خاصی نمیاد و کلا باجینگیل اضافه حال نمیکنم، پس همینی که هست میمونه

پاسخ:
سلامم :))
یعنی جا داره یه جایزه اختصاصی بدم برای کامل ترین پاسخ برای سوال سیب زمینی :)
کنجکاو شدم مارک گوشیتون چیه :)
جایزه شما
۷ تا صلوات
آرزوی حال دلت خوب همیشگی
و بخشی از کتاب
عشق خدا به دریا می‌ماند. 
هر انسانی به قدر ذاتش از آن آب بر می‌دارد. 
این که هر کسی چقدر آب بر می‌دارد 
به گنجایش ظرفش بستگی دارد. 
یکی ظرفش خمره است، یکی دلو، 
یکی کوزه، دیگری پیاله.

📕 ملت عشق/الیف_شافاک
۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۳۳ ❣️Ailin Senpai❣️

عه این کتابهههههههههههههههههه

ایییین کتابههههههههههههه عرررررررررررررررررررررررررررررررررXDDD

پاسخ:
خوندیش؟؟؟

سلام

 

1. نه! به درد سر هاش نمی ارزه. مدیر عامل انقدر پول داره که اگه بخواد کاری بکنه نیاز به استخدام نباشه!

 

2. بستگی به همراهم داره و حالت خودم! هر کی گرسنه تر باشه! یا اگه باهاش کل کل داشته باشم جفتشو خودم میخورم :))

 

3. اگه باهاش شوخی داشته باشم و چیز قشنگی به تن کرده باشم حتما با فلش هم که شده نشونش میدم و مینویسم "تا چشات دراد" :)) ولی غیر از اون معمولا نه

 

4. اتاق هم ندارم :)) احتمالا یه کم شلخته تر بشم

پاسخ:
سلام اقای ساربان گرامی:)
توضیح یک رو نفهمیدم :) یعنی بجای استخدام ,پول بده؟
معلومه اهل کل کل هستین ؛)
چه جالب تا الان اکثرا گفتن شلخته تر :) 
جایزه شما هم ۷ تا صلوات 
آرزوی حال دل خوب همیشگی
و بخشی از کتاب:
زندگى، قبل از هرچیز زندگى‌ست!
گل مى‌خواهد، موسیقى مى‌خواهد
زیبایى مى‌خواهد ...
زندگى، حتى اگر یکسره جنگیدن هم باشد، 
خستگى در کردن مى‌خواهد 
عطر شمعدانى‌ها را بوییدن مى‌خواهد
خشونت هست، قبول؛ 
اما خشونت، اصل که نیست
زایده است، انگل است، مرض است
ما باید به اصلمان برگردیم.
زخم را که مظهر خشونت است
با زخم نمى‌بندند
با نوار نرم و پنبه پاک مى‌بندند
با محبت، با عشق ...
 چهل نامه کوتاه به همسرم/نادر_ابراهیمی 


1 - احتمال بسیااار زیاد :)

2- پنیر پیتزا بیشتره مال خودمه :)

3-نه اصلا برام مهم نیست /:

4- بلی... چون الانشم چیز خاصی نداره ، فقط مثل بمب ترکیده که مهمون بیاد جمعش می کنم :)

پاسخ:
به به زری جان
توضیح ندادی ها ولی خب جایزه داده میشود :)
۷ صلوات 
آرزوی حال دل خوب همیشگی
و جایزه سوم بخشی از کتاب :
زندگی میگذرد و هر کس سهمی از عمر دارد، تا آنجا که از دست برآید باید چنان زندگی کرد که تلخ نباشد و برای دیگران هم تلخی نیاورد، که زندگی همه اش شوخی است.
 از مسافر تا تبخال/احمد_محمود


  1. ترجیح میدم برای خودم کار کنم، مستقل باشم و اصلا سمت شرکت بابام نرم، البته تن به هرکاریم نمیدم، در واقع اینطوریه که فکر میکنم کار نکنم بهتر از اینه که با پارتی برم یا اینکه شخصیتم نابود شه.
  2. اصولا کمتره رو برمادارم، شخصیتم اینطوریه، در حدی که گاهی هم غذام بهم یادآوری میکنه که همه ی غذا مال اون نیست.
  3. اهل عکس هستم اما نمیخوام دارایی هام رو به رخ بکشم، حتی توی دوستی هام مواردی هم اتفاق افتاده که چون میدونستم چیزی رو که من دارم دوستم نداره هیچ وقت بهش نگفتم تا وقتی که یا بپرسه یا اینکه بالاخره یه جوری بفهمه خودش.
  4. از فضای شلوغ خوشم نمیاد، برای دل خودم کلی کار کردم، نه فقط تو اتاقم همه جا... اخلاق اینطوری که بخوام برای یه کی دیگه یه کاری بکنم که نظرشو درباره ی خودم خوب کنم ندارم، ترجیح میدم خودم باشم، حالا یکی میتونه دوس داشته باشه میتونه هم نداشته باشه، البته اینطوری که برای اطرافیانم هیچ قدمی بر ندارم نیستم، فقط خودمم.
پاسخ:
خیلی ممنون ساحل عزیز که اینقدر کامل توضیح دادی:)
پاسخت به این ۴ سوال که نشون میده شخصیت فوق العاده ای داری :)
و جایزه شما
۷ تا صلوات ،حال دل خوب همیشگی و بخشی از کتاب:

اندیشه ی حقیر، انسان را حقیر نگه می دارد! پس بزرگ بیندیش تا بزرگ شوی!
رویاها، بازتاب ذهنیات ما هستند ...پس از تمبر یاد بگیر، تا رسیدن به مقصد به نامه می چسبد!
به خاطر بسپار : پشتکار تنها مرز بین شکست و کامیابی است ! پس دست شکسته ات را در داخل آستین پنهان و صدای خنده ات را به گوش همه برسان...!
از خاطر مبر: در بین جماعتی که ایستاده اند، ننشین !  در بین جماعتی که نشسته اند، نایست!
در بین جماعتی که می خندند ، گریه نکن ! و در بین جماعتی که می گریند، نخند!!
از خود پرسیده ای : راز شکست چیست ؟ بله، راضی کردن همگان ...!!
 لطفا گوسفند نباشید/محمود_نامنی

‌ 
۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۳۴ ❣️Ailin Senpai❣️

خوندنو که نه نخوندم مامان بابام خوندن، البته بابام خوشش نیومده بود:/XD

الان از بابام پرسیدم گفت بزرگتر شدی میدم ببینم میتونی بخونی یا نهXD

پاسخ:
خوبه پس من مقدمات خوندنش رو فراهم کردم :)
البته خب من خودم نخوندمش نمیدونم خوبه یا نه :)
حیف کتاب کره ای پیدا نکردم برات بخشیشو بفرستم:)
۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۵۳ ❣️Ailin Senpai❣️

اشکال نداره حقیقتا خودم تاحالا کتاب کره ای نخوندم._.XDDD

پاسخ:
فک نکنم ترجمه فارسی داشته باشن اصن

منظورم اینه که دستش برای درآمدزایی پسرش بازه

میتونه مقدمات درآمد آزاد پسرش رو فراهم کنه

 

ممنون :)

پاسخ:
اهان بله :)
خواهش میکنم :)

1- اصلا شغل کارمندی رو دوست ندارم. به هیچ عنوان هم نمی پسندمش :) ولی اگه یه تهیه کننده بود و میگفت فیلم نامه ات رو بده برات بسازم با کمال میل می دادم :)

 

2- نصف سیب زمینی ساده و نصف با پنیر پیتزا :) برای هر کدوم

 

3- نه اصلا

 

4 - خب اونجوری هیچ وقت کتاب هام رو از وسط اتاق جمع نمی کردم :)))))))) اتفاقا دم دست تر هم میشن راحت تره :)

پاسخ:
خیلی ممنونم سین دال عزیز بابت پاسخ دادن :)
به به میبینم همه یه نمه شلختگی داریم :)
و اما هدیه شماهم ۷ تا صلوات
آرزوی حال دل خوب همیشگی :)
و بخشی از کتاب که خوندم :
+ خوب، از این به بعد چه اتفاقی می افتد ؟ به کجا می رویم ؟ آیا مکانی به نام بهشت وجود دارد ؟
- خیر جاناتان، چنین مکانی وجود ندارد. بهشت یک مکان نیست، و یک زمان هم نیست. "بهشت یعنی کامل شدن"
 جاناتان مرغ دریایی 
ریچارد_باخ

به به مرسیییی😍👌👌🌹🌹

پاسخ:
خواهش میشود :)))
🌸🌸🌸🌸🌸🌸

خب بریم سراغ جایزه نقدی :))

پاسخ:
میگم مطمئنی شما و رفیق نیمه راه یک نفر نیستین؟؟
مگه میشه دونفر ،دوباار، باهم نظر بزارن ؟🤔
ادرس بفرست ادامس خرسی برات بفرستم ؛)
۱۴ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۳ رفیقِ نیمه راه

میگم علت رو گفتم با باید بیشتر توضیح بدم!؟ :)

پاسخ:
علت رو که گفتین
ولی هر انچه دل تنگت هم میخواهد ،اگه دوست دارین بگین :)
۱۴ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۴۱ رفیقِ نیمه راه

یه نظر دیگه:

جایزه تون خیلی خوب بود و آدم باید تو انتخاب آهنگاش دقت کنه.
فکر کنم موسیقی که وجود منو باز میکنه موسیقی هایی که منو یاد خودم میندازه و تقریبا غم انگیز هستن :)
موسیقی خوبه :)

وقتی این هدفون یا هندزفری به گوش آدم وصل میشه در واقع به یه دنیای دیگه متصل میشه :)

پاسخ:
خوشحالم که خوشتون اومده :)
اگه میدونستم چه سبک موسیقی دوست دارین ،ی موسیقی هم جایزه میدادم بهتون :)

من و رفیق یک روح در دو بدنیم :)

😂😂🤦‍♂️

پاسخ:
وی مشکوک میشود ؛)

به چی مشکوک شدین؟ :)

خب اوایل انتشار پست ترافیک بالاتری توی وبلاگ هست و بعضی کامنت ها همزمان ارسال میشن، واسه خود من هم اتفاق افتاده، الان باید بگم همشون یه نفرن؟ :)

پاسخ:
شوخی کردم:)

:))))

پاسخ:
:))))))))
۱۴ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۲۰ رفیقِ نیمه راه

واو دوجفت نظر همزمان :)

نمیدونم واقعیتش شاید غمگین با ویولون یا گیتار یا سه تار یا ساز دهنی یه غم خاصی توش باشه :)

پاسخ:
تازه این سری هم باهم دادید
فقط اقا علیرضا چون شکلکه دو ثانیه زودتر فرستاده:)
یعنی هیچ‌وقت اینقدر به ثانیه ی پیام ها دقت نکرده بودم
یعنی اهنگ بی کلام؟
دیشب ی ساعت گشتم دنبال اهنگ سه تار بیکلام تا یدونه به دلم نشست
بعد گفتم شاید منظورتون بی کلام نبوده و خوابم برد, دیگه ادرس اونم گم کردم :/

1. بله

۲. اونی که کمتر داره رو واسه خودم نگه میدارم

۳.نه سعی نمیکنم یعنی برام مهم نیس

۴. اره همین وسایل و چیدمان بود

پاسخ:
خیلی ممنونمم بابت نظرتون، گرچه توضیح ندادی ولی جایزه داری :)
۷تا صلوات 
ارزوی حال‌دل خوب همیشگی
و بخشی از کتاب:
آنچه آموختیم این بود که همه جزئی از یک کل واحد و عظیم جهانی هستیم، اگر خیال می‌کنیم که می‌توانیم شخص دیگری یا موجود زنده‌ی دیگری را بدون اینکه به خود صدمه وارد آوریم آزار دهیم، کاملا در اشتباهیم. 
به جنگل، گل یا پرنده نگاه می‌کنم و می‌گویم: «این منم، این جزئی از من است.» ما به همه چیز متصلیم و اگر بکوشیم عشق و محبت خود را نثار آن وصلت کنیم؛ آدم‌های خوشبختی خواهیم بود.
جهان_هولوگرافیک
مایکل_تالبوت

سلام فائزه عزیز خوبی

1= اگر بگم نه دروغ گفتم شاید قبول می کردم، اما من تو زندگیم چیزی به اسم پارتی نبوده و نیست :/

2= با اجازه شما تقسیم می کنیم من دلم نمیاد تنهایی چیزی بخورم، از گلوم پایین نمیره

3=صد در صد هرگز، این قدر ساده و دیوونه ام که قایمم می کنم 

4= بله چون نظر خودم مهم تره

پاسخ:
سلام به چکاوک عزیز
ممنونم الهی شکر به خوبی شما :)
این سادگیت رو خریداریم :)
و اما جایزه شماا :)
۷ تا صلوات
آرزوی حال دل خوب همیشگی
و بخشی از کتاب:)
ما در محله ی ناامنی زندگی میکردیم. یک شب که مجبور بودم برای رسیدن به اتومبیلم از کوچه پشت خانه عبور کنم، از شوهرم خواستم تا از پنجره طبقه دوم مواظب باشد، تا برایم اتفاقی رخ ندهد.

به دور از امنیت خانه و در دل تاریکی شب، احساس ترس بر من مستولی شد. برگشتم و شوهرم را پشت پنجره دیدم.
 او از پشت پنجره مرا نگاه می کرد، او آنجا بود و بلافاصله ترسم ناپدید شد و احساس امنیت و آرامش کردم. 

بعد به این فکر افتادم که اعتقاد به خدا، همان احساس آرامش و امنیتی را که به آن احتیاج دارم به من می دهد. 
با علم به این موضوع که او همیشه حاضر و ناظر بر اعمال ماست، کوشیدم تا به این منبع امنیت بیشتر تکیه کنم.
 وابستگی متقابل
ملودی_بیتی


۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۲۰ فاطمه ‌‌‌‌

۱) نمی‌تونم قطعی بگم آره یا نه. احتمالا پارتی بازی ینی بدون مصاحبه اون شغل رو به من بدن یا اینکه یه رزومه‌ای الکی بگیرن جهت خالی نبودن عریضه. با شناختی که از خودم دارم سعی می‌کنم بگردم ببینم مهارتی مرتبط با اون شغل دارم یا نه، که حداقل خودم رو توجیه کنم خیلی هم الکی نیومدم سر این کار. ولی اگه گزینه‌ی دیگه‌ای داشته باشم میرم سراغ اون. و اگه به طور مشخص پارتی بازی باشه و بدونم هیچ ربطی به اون شغل ندارم نه، نمی‌رم.

 

۲) فکر کنم خودم ظرف پر و پیمون‌تره رو بردارم :)) مگه اینکه طرف ازم بخوادش. می‌دونم لطفش به اینه که بدون اینکه چیزی بگه من از ظرف بزرگ‌تر بگذرم ولی چه می‌شه کرد :))

 

۳) هوممم. احتمالا اگه اون چیز به نظرم قشنگ باشه آره، مثلا انگشتر یا ساعت. ولی به این نیت که بخوام بگم ساعت یا گوشیم اینه، نه. اتفاقا گاهی هم عذاب وجدان می‌گیرم سر اینکه تو یه عکس فلان چیز معلومه، نکنه کسی دلش بخواد. البته خیلی هم فرقی نمی‌کنه چون ساعت و گوشی خیلی خاصی ندارم که بخوام نشون بدم :))

 

۴) چه سوال جالبی! اخیرا یه تغییراتی تو اتاقم دادم صرفا برا دل خودم. و خودمم خیلی باهاش حال می‌کنم :)) بعد یه بار فکر می‌کردم که انگار بدم نمیاد دیده بشن! چون سلیقه یا علایقم رو دارن نشون میدن و به نظر خودم چیزای جالبی‌ان. اما واقعا هم چیز خاصی نیست (از لحاظ قیمت یا برند مثلا)، و اگه قرار باشه کسی نبینه هم همین کارو می‌کردم باز. (کلا خیلی تو فاز نمایش دادن وسایلم یا عکس ازشون نیستم.)

پاسخ:
سلام فاطمه جان :)
ممنونم بابت توضیحات کاملت :)
جایزه شماهم ۷ تا صلوات
آرزوی حال دل خوب همیشگی :)
و بخشی از کتاب:
وقتی در 11 سپتامبر پرواز شماره 93  شرکت هواپیمایی یونایتد ایر لاینز و سه هواپیمای دیگر در آسمان ربوده شد نکته‌ی جالب توجه این بود که جان کلام مکالمات تلفنی مسافرانی که می‌دانستند اندکی بعد خواهند مرد با نزدیک‌ترین خویشاوندان‌شان این بود :
 «دوستت دارم»
مارتین امیس بر این نکته‌ی پائولینی‌وار تأکید داشت که آن‌چه در نهایت اهمیت دارد عشق است: 
«عشق، نامی انتزاعی و چیز مبهمی است. و با این حال عشق، یگانه بخشی از وجود ماست که با وارونه شدن جهان و سیاه شدن پرده، سفت و محکم سر جای خود باقی می‌ماند». 
اما این‌جا یک بدگمانی باقی است : آیا این اعتراف نومیدانه به عشق در عین حال نوعی ظاهر سازی نیست، از همان نوع دغلبازی که وقتی کسی به ناگاه با خطر روبه‌رو یا به مرگ نزدیک می‌شود ناگهان به خدا رو می‌کند و دست به دعا برمی‌دارد ـ حرکتی فرصت‌طلبانه و ریاکارانه که زاده‌ی ترس و نه اعتقاد راستین است؟
 خشونت/اسلاوی_ژیژک
+الان پارتی بازی کنم یه چیز جالب راجب ستاره ها بگم که سازمان ناسا منتشر کرده ؟( چون فک کنم این چیزها رو دوست داری )
البته به گمونم  خودت میدونی:)
پس جایزه چهارم که شاید جایزه تکراری باشه:)
دو خوشه کهکشانی که هر کدام شامل صدها کهکشان می شوند، ملیون ها سال پیش به هم برخورد کردند و در اثر جاذبه به هم پیوند خوردند. اکنون یک سیاهچاله بسیار بزرگ در حال جدا کردن این دو از همدیگر است. جریان جت ذراتی که از سیاهچاله خارج می شود آن قدر قدرتمند است که شکل پلی که خوشه ها را به هم متصل می کند تغییر داده. اندازه این پل سه ملیون سال نوری است و میزان جرم آن به اندازه 6 ملیون ملیون خورشید است. (6,000,000,000,000)
عکس و توضیحات بالا از سازمان ناسا
✅ نکته: آنچه که می بینید زمان حال نیست، ملیون ها سال پیش رخ داده. زمان حال هستی را کسی نمی داند.

خب چنانچه که من دیوانه کامپیوترم بهم پول هم بدن کارمند نمیشم 

سیب زمینی زیاد دوس ندارم میدم همش بخوره بمیره

من عکس نمیگیرم

بیشتر نظر خودم مهمتره تا دیگران 

پاسخ:
سلام ناشناس :)
ممنون بابت نظرتون :)
دوراز جونش ! نوش جونش:)
جایزه شما ۷ تا صلوات
آرزوی حال دل خوب همیشگی:)
و‌بخشی از کتاب :
خدای مهربان کسی است که نه در هفت طبقه آسمان می گنجد و نه در هفت طبقه زمین، ولی در دل آدمیزاد می گنجد. 
پس زنهار که هیچ وقت دل کسی را نشکنی!"

 زوربای یونانی/نیکوس_کازانتزاکیس

۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۱۱ فاطمه ‌‌‌‌

ممنون از جوایزت ^_^

چه متن جالبی بود، جای فکر داره.

اون خبر ناسا رم نشنیده بودم مرسی :)

پاسخ:
خواهش میکنم:)

چقدر جایزه هات قشنگن :)

و چه خوب که استفاده اشون برای عموم آزاده :))

پاسخ:
قشنگی از خودته :)))

۱. نوچ :))))

چون از کاز شرکتی بدم میاد

۲. چرا با هم نصفش نکنیم؟ :))))

وگرنه که بستگی به همسفرم داره

اگه دوسش داشته باشم سهم منم مال اون

اگه دوسش نداشته باشم اون سهمی نداره :)

۳. صد در صد نه :)))

کار کثیفیه به نظرم اونم با این شرایط جامعه

۴. بهم ریخته بود و اگر کسی یهو میومد در رو وا نمیکردم :)))

پاسخ:
ا این نظر شما باعث شدم دوباره بخوام جایزه بدم
و بسی خوشحالم :)
جایزه شما
۷تا صلوات 
آرزوی حال دل خوب همیشگی:)
و بخشی از کتاب
تو هرگز نمیدانی در پیچ بعدی زندگی چه‌چیزی انتظارت را می‌کشد. ممکن است آرزوی تو در پیچ بعدی انتظارت را بکشد. بنابراین، باید قوی باشی و روحیه‌ی خود را نبازی.
اگر شکست خوردی، مطمئناً آسمان به‌ زمین نمی‌آید. اگر زمین خوردی، میتوانی بلندشوی و دوباره به راه بیفتی.
ادیسون گفته است: "هرکوشش نافرجامی، گامی دیگر است که به‌پیش برمیداریم."

 زندگی بی‌حد‌ّ و‌ مرز/نیک_وی_آچیچ

عاقا این بخش کتاب واقعا عالی بود :))))

 

+مرسی

پاسخ:
خواهش میکنم :)
خوشحالم خوشتون اومد :))
۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۵:۱۰ مه سیما بانو

سلام

این بشر عادت داره پست های زیرخاکی رو چک کنه

۱-نه.علاقه خودم چیز دیگه ایه

۲-یکم از روش برمی دارم می‌زارم رو اون یکی تا برابر شن

۳نه ،ولی اگه بشه کتابام یجوری توش باشه خوبه

۴معلومه،من برای بقیه خودمو تغییر ندادم،اتاقمم باهام همذات پنداری می کنه

 

پاسخ:
سلام
عادتت بسی موجب افتخارمه :)
عکس با کتاب جذابه :) 
و اما جایزه شما
۷ صلوات
آرزوی حال دل خوب
و بخشی از کتاب
فکر نمی‌کنم چیزی به اندازه خنده‌ واگیر داشته باشد. غم و اندوه هم می‌تواند واگیر داشته باشد. اما ترس چیز دیگریست، 
ترس نمی‌تواند به راحتی شادی و غم سرایت کند و این بسیار خوب است. ما با ترس هایمان کمابیش تنهاییم. 

دختر_پرتقالی
یوستین_گردر

۱. اگه کارشو دوست نداشته باشم نه !

۲. بستگی داره کی باشه !!! اصلا بهتره که نباشه تا هر دوتاشو خودم بخورم ( شکمویی هم از خودتونه! )

۳. نه برا پز دادن ،اما برا قشنگی عکس ممکنه یه دستبند بندازم ( من اصلا دستبند دارم ؟ :/ دارم ولی ازشون هیچ استفاده ای نمیکنم! )

۴. اتاقمو برا دل خودم این مدلی چیدم ! نه برا اینکه کسی خوشش بیاد !

 

۷ تا صلواتو فرستادم D:

پاسخ:
از من که شکمو تر نیستی:))
ااا ۷ تا صلوات ک هدیه ی من بود
ولی خب ممنون
منم ۷ تا برات میفرستم
+ آرزوی حال دل خوب همیشگی
+ بخشی از کتاب:حتی در غم انگیزترین زندگی ها نیز به لحظاتی درخشان برمیخوریم
و حتی در میان شن و سنگ هم گل های کوچک شادی می روید.

گرگ_بیابان
هرمان_هسه


پست برای یکی دو ماه پیشه اما حالا که تا اینجا اومدم خواستم جواب بدم 

1- بله قبول میکردم ، چرا قبول نکنم ؟ کار نیست تو این مملکت و هیشکی سر جای خودش نیست منم یکی از همونا 

2- اونی که بیشتر داره رو براش نگه میداشتم چون خودم سرخ کردنی خیلی دوست ندارم

3- اگه داشته باشم ، آره خب ولی نه بخاطر پز دادن چون باعث میشه عکس زیباتر و قشنگتر بیوفته

4- بله چون به شدت معتقدم آدم باید برای خودش زندگی کنه نه برای بقیه 

 

پاسخ:
خیلی هم ممنون که نظر گذاشتی :)
و جایزه شما
ارزوی حال دل خوب همیشگی 
۷ تا صلوات 
و بخشی از کتاب 
هرجا که رفتم آدم‌هایی را دیدم که در پی تصاحب چیزهای نو هستند...

 تصاحب ماشین نو، تصاحب یک ملک جدید، تصاحب اسباب بازی جدید. بعد هم دوست دارند به همه بگویند می‌دانی به تازگی چی خرید‌ام؟ می‌دانی تازگی‌ها چی خریده‌ام؟

می‌دانی تفسیر من از این‌ها چطور بوده است؟ این‌ها در اصل تشنه عشق بوده‌اند ولی به جای عشق، این‌ها را جایگزین کرده‌اند. آنها اشیا بی‌جان را به جان پذیرفته‌اند و انتظار محبت از آنها دارند؛ اما فایده‌ای ندارد. شما نمی‌توانید مواد بی‌جان را جایگزین عشق کنید، جایگزین عطوفت، لطافت یا حس دوستی کنید.

سه‌شنبه‌ها_با_موری میچ_آلبوم



حال دل همه همیشه خوب باشه ایشالا

7 تا صلوات هم انجام شد

کتاب سه شنبه ها با موری کلیت موضوع رو میشه بگی ؟

پاسخ:
۷ تا صلوات من برای شما فرستادم :)
خیلی ممنونم :))
کتاب راجب استادی که در حال فوت و شاگردش هر سه شنبه میاد پیشش و راجب زنذگی و مرگ و ... صحبت میکنن :)

سلام

الان میشه به این سوال جواب بدم؟؟

 

1- نه؛ اگه مدیرعامل باشه, نه چون با برداشتنتشون ممکنه من رو هم بردارن ولی اگه مالک شرکت باشن قطعا خودم میرم کارارو دست میگیرم.

 

2- قطعا ظرفی که پنیر پیتزای کمتری داشته باشه رو برای خودم بر میدارم, چون پنیر پیتزا چربی بالایی داره و برای من مضره!

 

3- نه؛ واسه چی آخه؟؟ به نظرم مسخره است, اونی که دوستم داره حتی با لباس کهنه و مندرس فقط میخواد قیافه منو ببینه و قربون صدقه م بره نه لباس و ...

 

4- اون خونه ای که قرار نیست کسی بیاد و بره, خونه نیست, انباریه و معمولا برای انباری مدل خاص چیدمان نمیشه متصور بود, هر چی اضافه بشه جاش میدم!

پاسخ:
سلام
از شدن که بله حتما می‌شه ولی جایزه دادن به شما کار خیلی سختیه :)
خب اول ۷ صلوات به نیت شما میفرستم 
دوم ۱۰۰ صلوات به نیت پدر مرحومتون. 
سومین جایزه هم براش حداکثر دو روز وقت می‌خوام، قبوله؟

ممنونم، جایزه دومم به همه دنیا میارزه 

ان شالله سایه والدینتون و خانوادتون تحت عنایت خاص حضرت حق مستدام و در خوشی و صحت باشن

 

خدا از خانمی کمتون نکنه

پاسخ:
خیلی ممنون
ببخشید ما اینحا دسترسیمون به اینترنت خیلی محدود تر از قبل شده، به سختی وارد همین وبلاگم شدم.
جایزه سومتون موند :(
قرار بود چیز دیگه‌ای باشه ولی به نیتتون فال حافظ گرفتم
نه هر که چهره برافروخت دلبری داند
نه هر که آینه سازد سکندری داند

نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست
کلاه داری و آیین سروری داند

تو بندگی چو گدایان به شرط مزد مکن
که دوست خود روش بنده پروری داند

غلام همت آن رند عافیت سوزم
که در گداصفتی کیمیاگری داند

وفا و عهد نکو باشد ار بیاموزی
وگرنه هر که تو بینی ستمگری داند

بباختم دل دیوانه و ندانستم
که آدمی بچه‌ای شیوه پری داند

هزار نکته باریکتر ز مو این جاست
نه هر که سر بتراشد قلندری داند

مدار نقطه بینش ز خال توست مرا
که قدر گوهر یک دانه جوهری داند

به قد و چهره هر آن کس که شاه خوبان شد
جهان بگیرد اگر دادگستری داند

ز شعر دلکش حافظ کسی بود آگاه
که لطف طبع و سخن گفتن دری داند




ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">