زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

از طرح مسکن تا یک فرشته

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۳۶ ب.ظ

امروز با عمم رفته بودیم به مکانی که براش پیامک شده بود
برای طرح مسکن ملی!
اقاهه توضیح میداد که همین اول کار باید ۴۰میلیون تومان پرداخت کنید که مطمئن بشیم میتونید اقساط ۱میلیون و هشتصد تومان رو با سود ۱۸٪ بپردازید
و مابقی پول یعنی ۳۰۰میلیون رو باید آورده نقدی داشته باشید !
یعنی خواستم برم تو افق محو بشم با این طرح دولت!
خب عمم رفته بود میون جمعیت ماسک زده ! که سوالش رو بپرسه
منم پیش در خروجی ایستاده بودم 
یکدفعه یه خانوم مسن اومدن و ازم پرسیدن:  سلام دخترم اینجا خونه میدن؟
گفتم : سلام ، داره طرح مسکن ملی رو توضیح میده
گفت : یعنی کرایه نشین ها رو خونه دار میکنه ؟
اخه دخترم کرایه نشینه 
گفتم : خب مادر شرایط داره ، مثلا باید حداقل ۵ سال همین شهر بمونن، قبلا از طرح های دولتی استفاده نکرده باشن و ...
در حالی که چشماش از خوشحالی برق میزد گفت: خدا خیرت بده دخترم، تنت همیشه سالم باشه ،به هرچی دست بزنی طلا بشه 
من حاج و واج مونده بودم و حس‌کردم اشتباه متوجه شده و فکر کرده میگم الان کلید خونه رو بهت میدن !
که گفتم : خیلی ممنونم، خودتون برید پیش اون اقا سوال بپرسید چون شرایط دیگه هم داره
گفت : باشه دخترم اره الان میرم
خداروشکر چون مسن بود ، اقاهه بدون معطلی جوابشو داد
اومد که بره و دوباره گفت : دخترم دیگه همیشه برات دعا خیر میکنم ،الهی تنت سالم، دلت خوش 
منم سعی کردم بجای لبخندی که زیر ماسک قایم شده ،عمق شادیم رو توی چشام بریزم و بهش گفتم: خیلی ممنونم مادر جان،الهی زودتر دخترتون صاحب خونه بشن ..
خانومه گفت : الهی خودتم سریع تر صاحب خونه بشی مادر، بعد سرشو گرفت سمت اسمون و گفت: الهی همه جوان ها صاحب خونه بشن 
دلم میخواست میشد بغلش کنم 
این خانوم مصداق کامل این آیه قران بودن
هر گاه شما را تحیت و سلامی گفتند شما نیز باید به تحیت و سلامی بهتر از آن یا مانند آن پاسخ دهید، که خدا به حساب هر چیزی کاملاً خواهد رسید.نساء آیه ۸۶

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۲
Faezeh

نظرات  (۱)

اینجور آدمها معمولا کارهاشون هم خوب پیش میره

ان شاءالله که دخترش هم خونه دار بشه :)

پاسخ:
بله مطمئنا 
و اگه گاهی هم بروقف مرادشون نشه خدا حتما براشون جبران میکنه:)
ان شاء الله

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">