زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

اگه فقط دو راه داشته باشی

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲ ب.ظ

کدومو انتخاب میکنی؟

۱)حقیقت تلخی که زندگی رو ازت بگیره..

۲) دروغِ شیرینی که بهت زندگی بده ..

.

اگه دوست داشتی دلیلتم بگو:)

من خودم توی مسیر زندگیم همیشه گزینه ۱ رو انتخاب کردم :)

و معتقدم خدا هیچ وقت سختی خیلییی بزرگی بهت نمیده که نتونی بعدش رو‌پاهات بایستی و زندگی کنی 

هروقت با حقیقت های تلخ روبه رو شدم باعث رشدم شدن :)

هر وقت هم دروغ های شیرین به خودم گفتم پس رفت کردم و کوچیک تر شدم

شده دلم نخواد بشنوم مثل اخبار تلخ این روزها رو، ولی دروغم هیچ وقت نخواستم بشنوم :)

#زندگی دست به دست می‌شود و انسان هرگز به تمام نمی‌میرد. شخص او می‌رود و جوهر زندگی او در پیکری و جامه‌ای دیگر حلول می‌کند. ما امروز میراث‌دار بسیار بسیار مردمانیم که آمدند و به ما سپردند ‌و رفتند، تا ما به که بسپاریم.
-شاهرخ مسکوب


#من، به حضورت،به بودنت، به «اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون»ت، ایمان دارم.همین بسه. نه؟
-فاطمه محمدلو

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۱
Faezeh

نظرات  (۱۲)

من حقیقت تلخ رو به دروغ شیرین ترجیح میدم :|

پاسخ:
پس مثل منی :)

شاید مینوشتی زندگی رو برات سخت یا غیرقابل تحمل کنه بهتر می بود

البته نظر منه

چون زندگی رو که ازت بگیره دیگه زندگی نداری که بخوای درستش کنی یا...

پاسخ:
منظورم همین بود که یعنی خیلی شرایط رو برات سخت و شاید غیرقابل تحمل کنه
بله حق با شماست:)
۰۲ مرداد ۹۹ ، ۰۵:۲۷ پرستوی عاشق

خانم اجازه، گزینه ۱ :)

 

البته ابچین حرفمه... عملمو نمیدونم چجوری بوده:)

 

این آقای مسکوب فحوای حرفش خوبه ولی شکل تناسخ شده جمله ش :))

پاسخ:
به به پرستوی عاشق جان
اره گاهی توی عمل خیلی سخت میشه:)
نه عزیزم شکل تناسخ نیست ننوشته درون فقط یک نفر ،بلکه جامعه رو گفته
مثل امام خمینی که تاثیرش روی افراد زیادی بود :)

سلام

 

راستش گاهی 1، گاهی 2!

به یه سرطانی بگن سرطان داری خوبه یا نگن؟! دروغ شیرین بهش بگن ظاهرا بهتر جواب میده! گاهی این دروغ های شیرین توی زندگی باید باشن، و الا ما ها نمیتونیم ادامه بدیم. چون ظرفیتش رو نداریم و سریع ناامید میشیم. و گاهی این دروغ های شیرین، به حقیقتهای بعدی تبدیل میشن! «تو میتونی» هایی که خودمون هم میدونیم گاهی اوقات محاله، ولی بعدا واقعیت میشه... 

پاسخ:
سلااام
به یه سرطانی نمیدونم ،ولی خداییی نکرده من سرطان داشته باشم صد درصد ترجیحم اینه که بهم بگن:) فک کن مثلا ی ماه فرصت داشته باشی قشنگ ادم بره همه ی حلالیت هاشو بطلبه :) تا یهو بیفته بمیره :)
اون تو میتونی ها هم اگه بدون دیدن حقایق مسیر باشه بنظرم بازم به شکست تبدیل میشه :)
بنظرم امیدواری با دروغ شیرین فرق داره :)
امید از حقیقت میاد, یه حقیقت که شاید موقتا خودمون فراموشش کردیم:)
شایدم نظرشما درست باشه نمیدونم
ممنونمم بابت نظرتون:)

۰۲ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۳۵ پرستوی عاشق

فائزه خانم گل 🌹🌹🌹🌹

اره... فحواشو متوجه شدم. اما اخیرا انقد تو کتابی ک میخونم حرف تناسخ زده، مقل مارگزیده ای شدم کاز ریسمون سیاه و سفید میترسه :)))))

مثال امام خمینی رو چقد خوب گفتی عزیزم💚

پاسخ:
اهان اره میفهمم:))
💖
۰۲ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۴ سینا فرامرزیان

سلام حقیقت بهتره چون اگه اینجا زندگی رو ازمون بگیره اون دنیا میریم بهشت و ثوابامون بیشتره اما اگه دروغ شیرینی که زندگی مو خوب کنه و خوشبت بشیم اون دنیا بدبختیم و میریم جهنم

پاسخ:
سلاام:)
شما کلا از زاویه دید دیگه نگاه کردید
ممنون از نظرتون :)
۰۲ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۵۸ سینا فرامرزیان

سلام ممنون از شما

پاسخ:
بازم سلام 
خواهش میکنم:)

۰۲ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۰۲ سینا فرامرزیان

سلام عکس پروفایلم رو عوض کردم،این عکس خودمه

پاسخ:
و بازهم سلام
عکس چی؟؟؟🤔
۰۲ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۳۵ سینا فرامرزیان

عکس خودم،الان مثلا شما تصویرت تصویر یه خانم هست که داره یه دیوار آبی رو ناه می کنه فهمیدین منظورمو؟؟؟

پاسخ:
بله پروفایل میدونم چیه
ولی خب پروفایل شما تصویر الله 
مال منم البته دیوار ابی نیست گنبد لاجوردی:)
۰۲ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۱۰ پرستو مرادی

گزینه اول، چون شیرینی دومی کوتاهه و بی فایده است. اما عبور از اولی شیرینی دلپذیری رو به انسان می بخشه

پاسخ:
بله چقدر نظرتون شبیه یکی از احادیث امام علی(ع) شد:)
که میفرمایند: چقدر فاصله است میان دو عمل: عملی که لذتش میرود و کیفر آن میماند و عملی که رنج آن میگذرد و پاداشش ماندگار است

"و معتقدم خدا هیچ وقت سختی خیلییی بزرگی بهت نمیده که نتونی بعدش رو‌پاهات بایستی و زندگی کنی "

دقیقا باهات موافقم. ممکنه یکم دست انداز داشته باشه ولی بنظر میاد نتیجه نهایی بهتر از اینه که این سختیو با یه آسونی موقتی معاوضه کنیم.

پاسخ:
بله منم چیزی که تجربه کردم تا الان اینجوری بوده :)
ممنون از نظرت:)

وی با جناب " سار بان" به شدت موافق است :)))

 

یه مستند می دیدم... یه سری افرادی که میگرن های وحشناااکی داشتن و مورد آزمایش قرار دادن..

یک سری قرص که از آرد ساخته شده بود ( قرص الکی) به افراد می دادن و بهشون می گفتن :

اقایون داداشام... اینا قرص های تست شده اند و خیلی خوب جواب دادنو... شما اینا بخورید دیگه 100 درصد مشکلتون حل می شه و اینا...

 

در کمال ناباوری مشکل میگرن خیلی هاشون حل شد...

 

چرا؟ چون به خوشون تلقیین کردن...  

 

در بعضی از موارد تلقیین خیلی خوب جواب می ده.. بعضی موارد!!!!

پاسخ:
بله منم این مستند رو دیده بودم
و حتی تاثیر این دارو نماها رو روی درد پا یکی از اشناها 
من این بعضی موارد رو فراموش کرده بودم
پس حق با @اقای ساربان :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">