زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

زندگیم شیرین است:)

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۵ ب.ظ

زندگیم شیرین است 
به شیرینی همین بسته لواشکی که در دست بابا میبینم
و با خنده می گوید این اجیل ها مال من، این بسته لواشکم مال تو
و من چه کودکانه ذوق میکنم :)
زندگیم شیرین است وقتی که صدای قربان صدقه های مادرم را میشنوم
و میروم که سرکی بکشم و میبینم مادرم با موجودات سبز رنگش مشغول است 
می گویم فک کردم با دردانه دختراتان هستید
می گوید : این حسن یوسف های خوشکل را ول کنم و قربان صدقه ی تو بروم ؟؟
زندگیم شیرین است
که شب زیر نور ماه ، کنار گل های یاس باغچه مینشینم 
و فقط صدای جیرجیرک خوش اواز زشت به گوش میرسد
زندگیم شیرین هست 
مگر من از زندگی چه میخوام؟
زندگیم وقتی تلخ میشود
که بجای ذوق کردن با استکان های کمر باریک مادر جون
به دنبال اخرین مدل اسپرسو ساز خارجی بگردم
زندگیم وقتی تلخ می شود
که به جای شب نشینی های خانوادگی
سرم به دیدن فیلم های خانوادگی شاخ های اینستا گرم شود
زندگیم وقتی تلخ می شود

که وقتی یک لباس صد هزار تومنی را میبینم بگویم چقدر قیمتش مفت هست 

ولی حتی حاضر نشوم نصف ان مقدار را یک کتاب جدید بخرم

زندگیم وقتی تلخ می شود

که کسی این شیرینی های حقیقی و ساده را از من بگیرد..

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۸
Faezeh

نظرات  (۱۶)

۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۸:۵۳ کریمه کریمی

قلم فوق العاده ای دارین

پاسخ:
لطف داری
شما فوق العاده میبینین:)
۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۸:۵۶ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

چقدر خوب می‌نویسید *-*

پاسخ:
خیلی‌ممنونم لطف دارید:)

واقعنم همینه هاا

پاسخ:
واقعن واقعا :))

زندگی دلچسبه 😊

به دلچسبی یک بسته لواشک ترش و ملس و تخمه های آفتابگردون😊که همزمان نوش جان کنی و عصر جدید ببینی 😊😂🤦🏻‍♀️

پاسخ:
بسی لحظه ی دلچسبی رو گفتی:)
۲۸ تیر ۹۹ ، ۲۱:۲۲ ماهور بانو

سلام

زندگیتان به این خوشیها گرم

فقط با اون قسمت سریالهای خانوادگی اش مخالفم. اتفاقا سریالهای خوبی هم الان در حال پخشه. با هم و در کنار خانواده ببینید و زندگی شیرین را تجربه کنید

پاسخ:
سلام
ممنونم ماهور بانو جان،همچنین
نه عزیزم منم این روزا اتفاقا سریال شاهرگ رو با خانواده میبینم
کلیپ های شاخ های اینستا رو گفتم که مثلا پارتی هاشون رو به اشتراک میزارن:)

# زندگی امان را تلخ نکنیم :)

پاسخ:
لحظه لحظه ی زندگیت شیرین باشه الهی:)
۲۸ تیر ۹۹ ، ۲۳:۰۱ محمد منتصری

هر آدمی اگه کمی به زندگیش فکر کنه میفهمه واقعا خوشبخته. یک لحظه به اون زاغه نشین ها یا اونهایی که پدر و مادر معتاد یا زندانی دارن فکر کنین. شما واقعا خوشبختین. واقعا دوست دارم زندگی رو...

پاسخ:
بله درسته
گرچه خدای اون زاغه نشین ها و ...هم بزرگه
و شاید خدا مارو واسطه قرار داده ک طعم شیرین زندگی رو بهشون بچشونیم:)
:)
۲۸ تیر ۹۹ ، ۲۳:۴۱ پرستو مرادی

عالی بود

بر جان نشست

پاسخ:
سلام پرستو مرادی جان :)
ممنونم
به پای نوشته های معرکه شما که نمیرسه :)
۲۹ تیر ۹۹ ، ۰۰:۱۱ ماهور بانو

درود عزیز

پس من درست متوجه ی منظورت نشده بودم😄

من تی وی نگاه نمیکنم. منظورم سریالهای نمایش خانگی بود😊

همگناه. آقا زاده‌. دل

الانم ما داریم هر شب هیولا میبینیم از فیلیمو😉

پاسخ:
پس منم درست منظور شما رو متوجه نشدم
یک یک مساوی:)
مرسی بابت معرفی:)

۲۹ تیر ۹۹ ، ۰۰:۴۲ ماهور بانو

🧡💜

خواهش میکنم.

خواستی ببینی همگناه و کرگدن رو ببین.

پاسخ:
💙💖
چشم چشم:))
۲۹ تیر ۹۹ ، ۰۷:۱۳ پرستوی عاشق

سلاااام

به و به

شیرینی زندگیتون مستدااااام 😍😍😍😍😍 چقده کیف کردم

 

فقط خانوم اجازه، لواشک ترشه 😉😉😀😀😀😁😁😁😁

[ستاد نکته انحرافی گیر بیارِ پستهای بیان 😅]

پاسخ:
سلاممممممم بر پرستوی عاشق
ممنون ممنون :))
الهی همیشه چشماتون قلبی :) حال دلتون شیرین :)
میگم ی اسم ساده تر برای ستادت میزاشتی :)
ستاد چی چی؟
هیچی دیگه باید اقسام لواشک رو اموزش بدم
ما همه نوع لواشکی داریم اصن ی دنیاس برا خودش لواشک
ترش
شیرین
ملس
شور
و دیده شده حتی تلخ؛)

۲۹ تیر ۹۹ ، ۰۹:۳۸ دخترِ بی بی

خوشبختی همونیه که خودمون می‌پنداریم...

خوشبختی رو خودمون با نگاهمون فکرمون میسازیم

پاسخ:
بله:)
خوشبختی رو اصن خودمون میسازیم
چیزی در درون ماست:)

شاد باشید :)

پاسخ:
ممنونم ،همچنین:)
به سبک رامبد جوان گفتین:)

عه... راس میگیاااا... :دی

 

اصلا حواسم به اون نبود /:

 

انقدر گفتم موفق باشید تصمیم گرفتم یکم عوضش کنم :)

پاسخ:
زیاد عوضش نکنی دیگه
به سبک برنامه دورهمی بشه
بپرسی تاحالا عاشق شدی؟
😁

خیلی عالی بود بسی لذت بردیم❤😊

پاسخ:
ممنونم :)
💙

خعلی خوبه ولی با این وضع گرونی ویروس اوضاع افتضاح دل خوشی داری حتما درد غمی نداری مرفه بیدرد

پاسخ:
چه جالب
اولین بار مرفه بی‌درد خطاب می‌شم
خوبه لااقل بدون اینکه مرفه بشم
یا بی‌درد
رفتم تو دسته‌ی سرخوشان مرفهان بی‌درد :))))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">