زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

فقط کمی دردودل :)

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶ ب.ظ

روز به روز آدم های بیشتری رو میبینم که شغلشون ،گشتن توی اشغال های هم وطن هاشونه!

روز به روز تعداد پسربچه هایی که مرتب میگن خانوم ی آدامس میخری ؟؟

خانوم یدونه فال بردار، تورو خدا

خانوم نمیخوای وزن بگیری خودت رو؟؟

خانوم ، خانوم ، خانوم

روز به روز به تعداد پیام هایی که دوستام تو خیریه ها میدن اضافه میشه

که فلان دختر نیاز به جهزیه دارن

فلان خانواده یخچال ندارن

فلانی بچه اش پول عمل نداره و....

و روز به روز مواد غذایی و لباسا و خونه و ماشین و .... گرون، گرون تر میشن

روز به روز پولدارا پولدارتر میشن

فقیر ها فقیر تر

روز به روز آدم های بیشتری میان زیر خط فقر

میدونید من ادم این گلایه ها نیستم

همیشه معتقد بودم بجای فقط حرف زدن و گلایه کردن 

سعی کنیم کمک کنیم ، سعی کنیم یکاری کنیم برای کمتر شدن این فاصله ها

ولی گاهی خسته میشم

از این که این همه آدم سعی میکنن این فاصله طبقاتی رو میلیمتری کم کنن

و یه عده ای با تمام قدرت میان این فاصله طبقاتی رو میلیون ها فرسخ زیاد میکنن

من داغون میشم از دیدن چشمای شرمنده پدری

از بی پناهی یک مادر

از فرزندی که آینده اشو به یغما بردن

من فقط کمی خسته شدم...

+بیمارستان های بیماران کرونایی تو شهرهای قرمز علاوه بر نیاز به نیروهای جهادی،نیاز به غسل دهنده فوتی های کرونایی هم دارن

و علاوه بر اون نیاز شدید به میوه و شیر

اگه فکر میکنید که میتونید کمکی کنید، یا علی :) 

.

.

الهی و ربی من لی غیرک

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۱
Faezeh

نظرات  (۷)

فائزه جان این پست پیش‌نویس بوده؟!

پاسخ:
اره 
از‌کجا فهمیدین؟🤔

چون وقتی منتشر کردی تاریخش همون لحظه‌ای بود که پیش‌نویس کردی. یعنی واسه من نیومد اول لیست وبلاگ‌هایی که دنبال می‌کنم.

پاسخ:
اهان عزیزم 
ممنون که گفتی
نمیدونستم اینجوریه :)

خواهش می‌کنم :)

همیشه بذار انتشار در آینده تا مشکلی پیش نیاد جانم :)

پاسخ:
چشم صنما جان :)
بازم ممنون
۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۴:۱۹ رفیقِ نیمه راه

تا حد توان کمک میکنیم...

 

 

+ بله باید سه ساعت دنبال ستاره میگشتیم :/

پاسخ:
خدا قبول کنه:)
دیگه ببخشید:/
ولی چقدر ما ایرانی ها اغراق میکنیم:) سه سااعت😁
۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۶:۲۷ جـودی خآنوم :)

باید چیکار کرد دقیقا ؟

پاسخ:
چیو چکار کرد؟
ببخشید اگه متوجه نمیشم :)
۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۷:۱۷ جـودی خآنوم :)

منظورم اینه که چجوری باید کمک کرد ؟

:)

پاسخ:
برای بیمارستان؟
خب بستگی به شهری داره که زندگی میکنی
معمولا بسیج اون شهر معرفیت میکنه به بیمارستان و اموزش های لازم رو هم میده
برای کمک مالی هم که شماره حساب هایی موجوده
من مال شهر خودم رو فقط میدونم:)

۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۷:۵۱ جـودی خآنوم :)

ممنون^^

پاسخ:
خواهش میشود :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">