زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

یخ شکن ۱

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳ ق.ظ

خیلی جالبه این روزها هروقت به اینجا سر میزنم با یه عالمه ستاره روبه رو می‌شم که اکثرا با عنوان یخ شکن دارن خودنمایی می‌کنن!

بعضی‌هاشون رو می‌خونم و متوجه شدم چقدر ما آدم‌ها به همچین چالشی احتیاج داشتیم، واقعا ممنونم ازت میخک :)

کاش تو دنیای واقعی هم یه نفر این چالش رو برگزار می‌کرد

فک کن مثلا استاد دانشگاهت بگه امروز بحث کلاس یخ شکن و هرکی هرچه دل تنگش می‌خواد بگه :)

خب این روزها عجیب سرم شلوغه :) 

شنبه جلسه با اولیا داریم و من در بیشترین حالت چی بپوشم قرار دارم! چندتا ویدئو راجب زبان بدن و طرز صحیح صحبت کردن با اولیا دیدم! صحبت‌هایی که قراره داشته باشم رو هنوز مرور نکردم و خب یک ذره استرس دارم ( شما بخون زیاد)

 

یدونه از بچه‌های کلاسم رو از نزدیک دیدم. باورتون نمی‌شه چقدر گوگولی بود. فکر کنید وارد دفتر شدم و یکهو یه پسر بچه با موهای فرفری مشکی دیدم که سرش رو پایین انداخته بود و پاهاش رو که خیلی با زمین فاصله داشت رو هوا تاب می‌داد 

و من چشام بسی قلبی شد و خیلی سخت جلوی خودم رو گرفتم که عکس العملی نشون ندم. همون لحظه باباش گفت بریم آرین و دست باباش رو گرفت و رفت. سریع به اقای مدیر گفتم شاگرد من بود !؟ گفت بله و من بازم چشام قلبی شد :)

 

داشتم با همکارم صحبت می‌کردم که یه لحظه با ناراحتی گفت منظورت چیه!؟؟ منم براش توضیح دادم و فهمیدم اشتباهی متوجه شده و ناراحت شده بعد بهش گفتم نون من اصلا نمی‌تونم کسی رو ناراحت کنم، ما قراره حداقل یه سال باهم کار کنیم، من هیچ وقت ناراحتت نمی‌کنم ولی اگه یبار هم ازم ناراحت شدی حتماا بهم بگو که یا برات توضیح بدم یا عذرخواهی کنم. نون هم لبخند زد و گفت باشه :)

 

خب فعلا همینا :) شنبه حتما یخ‌شکن‌‌ها رو می‌خونم :)

 

 

موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۵
Faezeh

نظرات  (۱۶)

جییییییغعندژشاودزسلکپدرططن

مرسی از شرکتت :`)

برم بخونم پست رو

پاسخ:
 عزیزی :)))

ممنونم از تو :`)

 

یادم باشه اگه یه روز استاد شدم یخ شکنی رو در دانشگاه نهادینه کنم حتما 😅

 

فایزه من مطمئنم اگه لباسهای معمولی خودت تیپ معمولی خودت و رفتار معمولی خودترو داشته باشی فوق العا ه خواهی بود. تو همینی که هستی عالی‌ترینی :) استرس بره گم شه دختر من تا نداره. همه‌ی مامان‌ها عاشقش میشن حتما 😅

 

یه چیزی در گوشت بگم؟ ناخوداگاه به ذهنم رسید. بعضی بچه ها گوگپلی نیستن. دست خودشون هم نیست که ظاهرشون چندان جذاب و قند تو دل آب کن نشده. میشه لطفا حواست به اونها بیشتر بشه؟ میدونم که هست. میدونم که تو خودت مهربونترینی. فقط برای یادآور بیشتر گفتم. به وقت‌های خیلی خیلی کمی ناخوداگاه ممکنه بعضی گوگولی‌ها بیشتر چشمت رو بگیرن و بچه‌ها این رو حس میکنن....

 

دیگه دیگه

موفق باشی :)

پاسخ:
حتماا :) از من هم اونموقعه نام ببر ؛)
می‌دونی مساله اینه که من نمی‌خوام مانتو خاصی مثلا بپوشم ولی مشکل اینه که من تیپ رسمی ندارم! همش رنگی رنگی و گل گلی‌ان لباسام ! یا به علت متاهلی چندتا مانتو خفن مجلسی هم دارم :) 
مثلا یه مانتو مشکی ساده یا رنگ خنثی ندارم! 
حالا یه مانتو سفید ساده دارم شاید اونو بپوشم!

بعد من تازه متوجه شدم حین صحبت دست‌هام رو خیلی تکون میدم و بخشی از تمرکز ملت پرت دست‌هام میشه..این ویدیوها رو که دیدم خیلی نکات درستی می‌گفت:) 


اول خواستم بگم نه بابا فرق نمیذارم بعد دیدم من واقعا همیشه تو ذهنم عاشق پسربچه های موفرفری این تیپی بودم و خب ممکن بود در ناخوداگاهم تفاوت قائل بشم و خیلییی ممنون که تذکر دادی 


مرسی مررسی :))

چه جالب من نه این عنوان رو جایی دیدم و نه کسی دعوتم کرده.

 

ای خانم موفق باشی 😍😍😍

استرس تو شروع هر کاری طبیعیه ☺️ 

پاسخ:
میخک جواب داده
در تاییدش بگم به عنوان مثال من رو هم کسی دعوت نکرده :)

ممنونمم عزیزجان :)))
اره گاهی هم مفید حتی فقط امیدوارم کار دستم نده :)

@یاسی‌ترین

این چالش یه جوریه که اصلا دعوتی نیست 

جهت شکستن یخ بیان خودمون تصمیم میگیریم که هر روز حداقل یه پست منتشر کنیم 

:`)

چه متناسب با شرایط الانم :")

خیلی حال‌خوب داشت😍

پاسخ:
سلام  سلام فاطمه جاان :))
الهی همیشه حالت خوب باشه
۲۵ شهریور ۰۰ ، ۱۱:۲۶ ~ اومارا ~ (تنها پیج رسمی اومارا 😎 )

وات د هللللل 

 

مگه معلمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

معلم کدوم پایه ؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
بلی بلی 
معلم سال اولی :)
پایه ابتدایی :)
۲۵ شهریور ۰۰ ، ۱۳:۱۴ یاس ارغوانی🌱

سلام :))

فائزه عزیز خودت باش و با اعتماد به نفس برو جلو

امیدوارم موفق باشی :*)

پاسخ:
سلام عزیزم :)
خود واقعیم یکم زیادی خودمونیه باید بلاخره جلسه اولی یکم کنترلش کنم :)
ممنونم ازت :))
همچنین

اهاااان متوجه شدم ☺️ مرسی میخک 🌹

سلام بانو جان :)

پاسخ:
:))
۲۵ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۲۲ فاطمه ‌‌‌‌

وای فائزه😍

کلی موفق باشی خانوم معلم🥰

مطمئنم جلسه‌ت عالی پیش میره ^_^

 

میگم چقد همه معلمن تو بیان :))

پاسخ:
خیلیی ممنونمم عزیزمم
خداروشکر خیلی خوب پیش رفت
همش الکی یه عالمه تشکر کردن ؛))
من چرا فقط سه نفر می‌شناسم؟

انشاءالله موفق باشی، گوگولی‌های درس‌خون تحویل جامعه بدی D:

پاسخ:
مرسی مرسی :)
فعلا باید رو کنترل احساساتم کار کنم :))
تا بتونم گوگولی تحویل جامعه بدم
۲۶ شهریور ۰۰ ، ۱۵:۰۶ یاس ارغوانی🌱

منظورم اینکه خیلی سخت نگیر  :)) ان شاءالله که خوب پیش بری 🌷

پاسخ:
ممنون عزیزم
خداروشکر خوب پیش رفت:)
۲۹ شهریور ۰۰ ، ۰۰:۰۴ فاطمه ‌‌‌‌

من اون روز دو تا پست دیدم اولیش تو بودی، دومی هم یه بلاگر دیگه که اونم شبیه تو درباره‌ی جلسه‌ش با اولیا نوشته بود. یادم نیست کدوم وبلاگ بود. بعد دیگه تعمیم دادم به بقیه :))))

البته چرا، بازم می‌شناسم.

چند نفرم می‌شناسم فرهنگیان می‌خونن.

پس دوباره می‌رسم به همون جمله‌ی خودم که چقد معلم داریم تو بیان :)) 

۲۹ شهریور ۰۰ ، ۱۵:۰۴ فاطـــღـــمـه ツ

چقدر دوست داشتم معلم بشم

حیف شد ، دیگه نمیشه برگشت عقب


موفق باشی ، مواظب بچه هات باش :)

پاسخ:
هنوزم میشه معلم بشی که
ممنونم عزیزم
چشم

انقد قشنگ از دانش آموز و ذوقتون نوشتین که منم به وجد اومدم یه لحظه دلم خواست معلم باشم :))

پاسخ:
قشنگ خوندین :))
ممنونم
۲۷ مهر ۰۰ ، ۰۴:۴۴ منور الذهن

قرار بود بیشتر از دوران معلمی بنویسید

دارید کم کاری میکنیدا:))

خواستم بگم ما حواسمون هست:)

پاسخ:
خیلی ممنون که حواستون هست :)
چشم چشم 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">