زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

چالش نامه به صدسال بعد + عذرخواهی

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۵۳ ب.ظ

الان سال 1499
من 124سالمه :)
البته در سن ۷۵ سالگی باقی موندم
روز جمعه به تاریخ 28/6/1450 ،طبق قرار همیشگی با تیم برقرار ،راهی کوه بودیم
داشتم چتری موهای صورتیم رو مرتب میکردم
که سین دال اومد دنبالم
راستی این خبر خوش رو بهتون بدم که نسل پراید منقرض شده و سین دال با ماشین پرنده ی z71 اومد دنبالم
البته فکر نکنید که تصادفات کمتر شده !
نه انفاقا مرگ بار تر شدن !
از دست این جوان ها !
گرچه سین دال هم دست کمی ازشون نداره!
همیشه بجای ترمز، اشتباهی گاز میگیره !
سوار z71 شدم و اتفاقی که نباید میفتاد ،افتاد !!
تصادف
سقوط
ضربه ی مغزی
به مدت 25سال ،نوه ی عزیزم من را داخل دستگاه خواب عمیق قرار داد
تا اینکه، پزشکان تونستن درمان مرگ مغزی روهم پیدا کنن
کی فکرشو میکرد ،وقتی که تصمیم گرفتم برای صدسال بعد نامه بنویسم ، خودم زنده باشم و نامه ی خودم رو بخونم
وقتی نامم رو خوندم ،خندم گرفت :)
اینجا با چیزی که ما تصور میکردیم خیلی فرق داره :)
یکی از چیزهای که بهش دست پیدا کردن، انالیز صداهایی که در فضا باقی موندن :)
اولش از این کار برای تحقیق و پژوهش استفاده کردن
ولی بعد حریم شخصی ادم ها رو نقض کردن !
درست مثل اتفاقی که اون سال ها با حریم شخصی ما در فضای مجازی انجام دادن !
اینجا هنوز جنگ و خونریزی وجود داره
ولی نه بر سر زمین و نفت !
این مایع سیاه رنگ چند وقتی هست که خشک شده
بر سر آب
و گیاه !
جنگ میکنن
زمین به شدت گرم شده
عملا چیزی به اسم قطب شمال و جنوب وجود نداره !
بشر فک میکرد میتونه درستش کنه ولی بدترش کرد !
البته ثروتمندان به کره ی ماه مهاجرت کردن
اهان یادم رفت بگم ، فاطمه هم بلاخره به آرزوش رسید و یک سفر به ماه رفت
میگه اونجا خیلی هوا خنکه
ولی من نه پولشو دارم نه دلشو !
کی میتونه از این زمین دوست داشتنی ضعیف دل بکنه ؟
خب بگذریم
از اتفاق های جالبش بگم :)
یک ساندوچی اختراع شده که میتونه شما رو یک هفته سیر نگه داره ! بدون اینکه بدنتون دچار کمبود ویتامینی بشه
همین کار افراد نیازمند زیادی رو از خطر مرگ نجات داده !
و البته کار من پیرزن رو ساده تر
پیری همونجوری که فک میکردم جالب و جذابه
به قول اسکار توی کتاب « اسکار و خانم صورتی »
زندگی یک کادوی بامزه است؛اولش زیادی تحویلش میگیریم فک میکنیم زندگی ابدی رو به دست آوردیم؛ بعد ارزششو از دست میده و اون رو مزخرف و کوتاه میبینیم؛ تقریبا میخواهیم بندازیمش دور! آخرش میفهمیم که نه یک کادو بلکه فقط یک امانته و تلاش میکنیم اون طور که شایستشه باهاش رفتار کنیم
راستی تلاش زیادی کردم که بیان حفظ بشه و پاک و نابود نشه !
چون الان عملا نوشتن در فضایی مثل بیان بی معنیه !
و خبر خوش که موفق شدم :)
  تو دنیا ، نامه های شما به صد سال بعد خیلی صدا به پا کرد :)
الان همه ی دنیا دوستتون دارند:)

 

+ببخشید که زدم همتون رو کشتم😅

انشاالله همگی ۱۰۰۰ساله بشین :)

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۹
Faezeh

نظرات  (۱۲)

چه خلاقانه بود 

میشه اون ساندویچ و الان یکی اختراع کنه 

(با غذا خوردن مشکل دارم کلا 😂) 

پاسخ:
منم ارزوهام رو نوشتم :))))
ممنون عزیزم خوندی:)
۲۹ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۱۷ ❣️Ailin Senpai❣️

یکی اون ساندویچه رو خواهشا تولید کنه من میخواممXD

پاسخ:
باید به بخش نیازمندی ها اضافش کنیم:))
یک وبلاگ نویس دانشمند نیست اینجا ؟؟؟؟
:)))
۲۹ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۱۹ فاطـــღـــمـه ツ

وای چه جالب 😂😂

منم اضافه کن بنویس ، به آرزوم رسیدم و بازیگر شدم 😅😅

پاسخ:
با عرض پوزش ، فقط من زنده موندم :))))
ولی خب قبلش بازیگر شده بودی ، خیالت راحت :))
۲۹ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۳۰ فاطـــღـــمـه ツ

ایشالا تا اون موقع واقعا عمر کنی و این چیزا رو به نتیجه هات تعریف کنی 😊

پاسخ:
انشالله ۱۰۰۰ ساله بشی :)
من همون تا ۷۰سالگی عمر کنم بستمه:))
البته اگه اون ساندویچ اختراع شده باشه
۲۹ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۴۲ رفیقِ نیمه راه

چقدر قشنگ بود ^_^

دلم خواست آیندرو ببینم :)

پاسخ:
خیلی ممنون :))
فک کنم اگه بمیریم
ولی بریم بهشت
میتونیم اینده رو ببینیم :)
۲۹ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۵۱ فاطمه ‌‌‌‌

عههه من بالاخره میرم ماه ^_^

این بیشتر نامه‌ی از صد سال بعد به گذشته بود، ولی چون خبر دادی من به آرزوم می‌رسم اشکال نداره D:

پاسخ:
ا راستی حواسم نبود ، توهم زنده میمونی :))
و البته مایه دار :)
نه دیگه نامه به صد سال بعد نوشتم ولی خوندم دیدم خنده داره:)
دوباره به گذشته نوشتم :))
اا یادم رفت یکی دیگه از ارزوهامم بنویسم 
اینکه بشه بوها رو ذخیره کرد 
مثلا بوی قورمه سبزی رو گوشیت ذخیره باشه ،هروقت دلت خواست لااقل بوشو بفهمی :)
یا مثلا بوی انواع گل ها :)
۲۹ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۵۲ محمد منتصری

با حال بودم. من نامه ام برای آینده فقط یگ کلمه است. البته در واقع برای نسل های آینده، چه زنده باشم چه مرده، فقط یک کلمه :

متاسفم.........

 

بعدشم چرا تو فضای بیان چیزی نوشتن بی معنیه؟ از لحاظ سرویس دهی و فعالیت و مفید بودنش که تو ابزار های ساخت وبلاگ برترینه، البته یکی از قدرتمند ترین شرکت های نرم افزاری ایران هم هست. بعدشم واسه کسایی که دارن خاطرات و و ایده ها رو اینجوری مینویسن بهتریم جایه. از اینستاگرام که بهتره، تو تلگرام و اینا که اصلا کسی خاطرات و دلنوشته نمینویسه. اینجا چند نفر مطالبتونو میخونن.

پاسخ:
چه باحال :)
نوشتین باحال بودم :) 
خب میتونیم کاری کنیم که متاسف لااقل خودمون نباشیم
مثلا توی یک کانال هستم ، میگه در بطری ها رو جمع کنید ، برای ما بفرستین ما با پولشون برای نیازمندها ویلچر میسازیم
تاحالا یک ۲۰تایی ویلچر ساختن 
اونی که کمک به اجرای این طرح کرده تاسف کمتری نسبت به ایندگان داره :)
و خیلی کارهای دیگه :)

نه نه در حال حاضر بیان درجه یک و عالی 
من ۱۰۰سال بعد رو گفتم که علم اینقدری پیشرفت میکنه که شاید بیانی دیگه وجود نداشته باشه:)
۲۹ شهریور ۹۹ ، ۱۹:۴۴ محمد منتصری

می خواستم ببینم کسی اون باحال بودم رو میغهمه یا نه اشتباه تایپی نبود. من گفتم متاسفم چون عادت ندارم از طرف بقیه صحبت کنم. متاسفم وقتی دیدم کسی کلا با شلنگ داره ماشین و میشوره از خجالت و اینکه بزرگتره چیزی نگفتم. متاسفم وقتی میتونستم نیم ساعت پیاده برم مدرسه ولی حوصله نداشتم با ماشین رفتم، متاسفم که شارژر و بعضی وقتا از پریز نمیکشم. به خاطر دزد همیشه میریم بیرون حداقل یه چراغ رو روشن میزاریم. من نسبت به بعضیا واقعا سعی در حفظ محیط زیست دارم ولی همین کارای کوچیک وخجالت کشیدن از اینکه به بزرگتری تذکر بدم مسئولم. میگن سرخ پوستا طبیعتشون رو برای هفت نسل اینده ی خودشون حفظ میکردن ام الان...

پاسخ:
خب من باز هم نفهمیدم !
یعنی توی زمان حال هستین؟
بله دقیقا من هم منظورم با خودم بود 
همین که شما این نکات رو متوجه شدین، یعنی تلاش برای بهتر شدن میکنین
در نتیجه کمتر متاسف میشین :))
باشد تا من هم به اندازه ی شما ،نسبت به خودم دقیق بشم:)

متاسفانه باید بهت بگم که حتی اگه بکشیمم نمیمیرم/:

اصلا کلا انگار خدا نمی خواد من بمیرم😐

#زنده ی_ ابدی

😐😂

پاسخ:
ای ول چه خوب
توهم تو اون سن موهاتو صورتی کن ست بشیم :)
بعد باهم بریم کوه :) 

واااای دیوونه 😂😂😂😂

خیلی خندوندیم :)

مرسی که آخرش ماشین دار شدم :))))

خیلی دوست داشتنی نوشته بودی :)))

 

پاسخ:
😅😅😅
همیشه خندون باشی دوست جونی 
خواهش میکنم :) تو ممنون که من رو تا کوه رسوندی
البته زدی کشتیم 😅
دوست داشتنی خوندی :))

نه دیگه زنده موندی

تازه من باعث شدم نامه ی خودت رو بخونی

عملا در زمان سفر کردی به لطف من 😎😎😎

پاسخ:
بلی بلی سپاسگذارم
ولی ۷۵ سالت شد حواست به جای ترمز و گاز باشه :)))
گرچه تا اونموقعه همه چی اتومات شده :)

😀😀😀

 

پاسخ:
😅🌷

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">