زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

first date

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۰۰ ب.ظ

سلام رفقا

 این یک کارت دعوت است :) 
حتما میپرسید دعوت به کجا ؟!
منظورم 
دقیقا 
💜 اینجاست 💜

یک لحظه تشریف میارید !؟ 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۳
Faezeh

نظرات  (۹)

۲۳ شهریور ۹۹ ، ۲۱:۰۲ کافه ذهن ☕☕

باشه الان تشیف می اوریم :)

پاسخ:
خیلی ممنون لطف میکنید :)))

دارم میخونمش😉🙃

پاسخ:
ممنونم مهربون :)

من به شخصه از کامنت آقای علیرضا ناراحت شدم :/

پاسخ:
🌷🌷
۲۳ شهریور ۹۹ ، ۲۲:۰۵ رفیقِ نیمه راه

حتما حتما :)

پاسخ:
ممنون ممنون :)
۲۳ شهریور ۹۹ ، ۲۲:۱۱ apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

چشم(:

پاسخ:
چشمتون روشن :)

😭😭😭😭😭

پاسخ:
چرا گریه؟؟؟؟؟؟؟

آغا من تازه بخاطر مشکل چشمام که 90 درصدش بخاطر اعتیاد من به کتاب خوندن (مخصوصا توی شبه) تحریم کتابی شدم/:

اون وقت

هیچ وقتی این گروه رو نمی زنن دقیقا وقتی که من دیگه اجازه کتاب خوندن ندارم تشکیل میشه الان سرمو باید بزنم تو دیوار فک کنم؟ /:

پاسخ:
عزیزمم
راه های دیگه ای هم هست برای همکاری :)))
چه اعتیاد قشنگی داشتی 
منم از این اعتیادها میخوااام
انشااله مشکل چشمت زود زودد خوب بشه سپیده جان

قضیه چیه؟ 

میخواین کتاب معرفی کنین ؟ یا کتابخوان تحویل بدین :)

 

قالب قبلی‌اش بهتر بود چرا عوضش کردین؟ 

اگه جناب دژاوو میخوان قالب جدید طرح کنن فعلا همون قبلی رو بذارین . چون یک عده رو قالب حساسن و اگه قالب خوب نباشه مخاطب کمتر جذب میشه . میخوام بگم که نگاه اول خیلی مهمه . 

البته پیشنهاد بود . 

پاسخ:
میخوایم باهم کتاب معرفی کنیم
و تلاش کنیم برای بیشتر و بهتر خواندن کتاب :) 
حالا انشالله توضیحات بیشتر رو خدمتتون عرض میکنیم :) 

بله همه ی صحبت های شما درسته 
امیدوارم مخاطب های عزیز کمی صبر کنن تا قالب جدید طراحی بشه ، از خجالتشون در میایم :)
ممنون بابت این پیشنهاد درست :)

👏👏👏

پاسخ:
🌷🌷🌷

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">