زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

شبیه به خودمان باشیم:)

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۵ ب.ظ

بیاین شبیه به خودمان باشیم
دقیقا شبیه به خودِخودمان
شبیه خودمان بخندیم
شبیه به خودمان قدم برداریم
کتابی را که خودمان دوست داریم بخوانیم نه صرفا پرفروش ترین کتاب را
اصلا شبیه به خودمان سالاد درست کنیم
و مهم تر از همه  شبیه به خودمان عاشق شویم
چه عیبی دارد به جای خرید سرویس چینی فلان مارک،بروم و سرویس سفال بخرم و خودم آن را رنگ بزنم؟

چه عیبی دارد باکس گوشیم پر از تصنیف باشد

چه عیبی دارد بجای گل رز قرمز
برای خودم گل افتاب گردان بخرم
چه اشکال دارد به جای رفتن به بهترین رستوران شهر
به جگرفروشی زیر پله ای جنوب شهر بروم؟
چه اشکال دارد لباس هایم مد سال نباشند ؟
چه اشکال دارد شبیه خودم لقمه نون پنیر را در استکان چای به رقص دربیاورم
روی دیوار اتاقم نقاشی بکشم
چه اشکال دارد شبیه خودم در سن ۲۴سالگی کودکی کنم؟
من فقط میخواهم شبیه خودم عاشقی کنم
همین :)

#ممنون از کسایی که ۳۰تیر تولدم رو تبریک گفتن:)

انشالله تو عروسی هاتون و بچه دار شدن هاتون و نوه و نتیجه وندیده دار شدن هاتون جبران کنم:)

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۱
Faezeh

نظرات  (۱۲)

۰۱ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۱ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

تصنیف و آواز 😍

 

#تولدتون با کمی تاخیر مبارک😊

پاسخ:
ممنونمم:)))

شک نکن که خودت بهترین دنیای خودتی :)

 

 

 

پساپس تبریک میگم تولدت رو

ایشالا صدسال شاد و سالم زندگی کنی

پاسخ:
چشم:)
خیلی خیلی ممنونممم:))
انشالله ۱۲۰سال با حال دل عالی زندگی‌کنی:)
۰۱ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۲۲ پرستوی عاشق

به به

تولدتون مبارک فائزه باااانو

 

من چقدر حس و حال نوشته هاتونو دوست دارم

واقعا هم چه اشکالی دارد؟

پاسخ:
ممنوووونم پرستوی عاشق عزیز:))


لطف داری 
ممنونم که میخونید:)

۰۱ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۶ ❣️Ailin Senpai❣️

دقیقا:)

find your name, and find you voice by speaking yourself, love yourself...

 

تاریخ تولد خیلی باحالی داریXD

پاسخ:
:)
ممنون بابت این جملات زیبا:)
اره یهویی قبل از اینکه بیفتم تو مرداد به دنیا اومدم:))

اگه همه خودشون بودند چقدر دنیا جای بهتری می‌شد :)

 

تولدت با تاخیر مبارک قشنگم ^_^

پاسخ:
اره واقعا:)
ممنونم صنما جااان:))
۰۱ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۴۴ ❣️Ailin Senpai❣️

مال من نیستن، لیدر بی تی اس توی سخنرانیش توی یونیسف گفت و خیلی معروف شد:)

 

+

 

منم 29 آذرم:) لب مرزم تقریباD:

پاسخ:
آهان:)
پیشاپیش مبارکاا باشه :)
ای کاش حافظم جلبکی نباشه و اونموقعه هم تبریک بگم:)

تولدت مبارک!

ایشالا فرصتش پیش بیاد و خود خودت باشی

پاسخ:
خیلی ممنونمم :))
به امید اونروز :)
۰۱ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۲۴ ماهور بانو

تولدتون با تاخیر مبارک..

💜🧡

 

میگم حرفاتون متین ولی با این شرایط اقتصادی نمیشه بهترین رستوران رفت و حتی بر طبق مد هم پیش رفت😎😄

پاسخ:
خیلی ممنونم ماهور جان :)
ای بابا همه ی متنام گره خورده با این وضعیت اقتصادی ؛)
تازه اگه کرونا رو فاکتور بگیریم ؛)
۰۱ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۳۱ ماهور بانو

خدا خودش کمک میکنه😊💜

پاسخ:
بله :)

تولدت مبارک ان شاء الله همیشه شاد و سلامت باشی🌹🌹🌹وبه هر آنچه می خواهی برسی

پاسخ:
خیلییییی ممنونمممم:)))
انشالله حال دلت عاااالی🌸🌸🌸

نمی دونم چه مشکلی با وب دارم😑 هر وبی زدم به یکسال نرسیده حذف شده 

پاسخ:
من برعکس با اینستا 
هروقت نصب کردم حذف کردم
حالا این یبار رو نمیشه بخاطر ما بزاریش؟
البته اصرار نمیکنم ولی خب لااقل وب جدید زدی ادرس بده بهم:(

فعلا که نمیشه باشم، کنکور رو بدم تا چه تصمیمی بگیرم 

برگشتم اولین بار میام وب خودت نظر میدم🌹🌹

پاسخ:
باشه چکاوک جان
انشالله کنکورتو عالی بدی :)))
من منتظر خبرهای خوشت هستم🌷🌷🌷🌷

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">