زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

تمام

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۳۵ ب.ظ

سلام

خب من کلی اماده بودم که غر بزنم و گلایه کنم

و جعبه ی دستمال کاغذی رو بردارم و زار زار گریه کنم 

ولی خب هیچ کدوم رو انجام ندادم

بجاش با اپلیکیشن فایپ برای چالش ۴۰روزه ی کار مفید فیتنس کار کردم 

و بعدش یه لیوان آب هندونه تگری خوردم و تمام ..

البته نه

تمام نشد 

اونموقعه نشستم و فکر کردم

که راه درست چیه؟!

من چه کار میتونم کنم برای حل مشکلات زندگی برادرم و خانومش!

بی تفاوت باشم؟

خودمو به آب و آتیش بزنم؟

نه!

تلفنمو جواب نمیداد..

منم فکر کردم و ی ویس بهش دادم و نظر کلی خودم رو گفتم، نه به صورت نصیحت!

به عنوان یه خواهر کوچیکتر که دوسش داره :)

خب حالا یا این ویس میشه جرقه ای که مشکلشو حل کنه ،که خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم

یا بهش توجه ای نمیکنه و من دیگه نمیتونم کاری کنم، درگیر کردن خودم تو زندگی خصوصیشون نتیجه ای جز بدتر شدن نداره

با ناراحتیمم چیزی درست نمیشه ..

بجای اینکه دلهره داشته باشم ک چه جوابی میده، رفتم و نشستم پای انیمیشن آدامز:)

راجب مشکل خودم با دوستمم بعد انیمیشن یه فکری میکنم:)

.

.

نظر شما چیه دوستان عزیز؟!

شما در مواجهه با مشکلات دیگران چه عکس العملی انجام میدین؟

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۳
Faezeh

نظرات  (۷)

۱۳ تیر ۹۹ ، ۱۸:۵۴ کریمه کریمی

کمک کردن به بقیه همیشه باعث میشه مشکل خودمون هم حل شه.

پاسخ:
بله 
ولی خب مهم اینه بدونیم چجوری باید کمک کنیم:)
۱۳ تیر ۹۹ ، ۱۹:۰۵ 🍃⚘ حدیث ⚘🍃

عکس العمل خاصی نشون نمیدم‌.صبر میکنم  گذر زمان مشکل رو حل کنه :)

پاسخ:
خب اخه من معمولا این نسخه ها رو برای مشکلات خودم میپیچم:)
برای مشکلات بقیه شاید صبر همه چی رو بدتر کنه
ولی شایدم حق با شما باشه:)

ون هلز هیچی خبر ندارم نمیتونم نظر بدم

ایشالا که مشکل حل میشه

میدونم غصه خوردن راه حلش نیست

پاسخ:
ممنون سین دال :)

چقدر غلط تایپی دارم :/

ممنون که فهمیدی چی نوشتم خودم بودم نمی فهمیدم :/

پاسخ:
دیگه خوش شانس بودی :)
چون معمولا دوستام مثلا بجای 
فائزه بگن فائژه 
من میگم چی؟ متوجه نمیشم چی نوشتی :)

تا جایی میشه به بقیه کمک کرد که برای خودت مشکلی پیش نیاد.

پاسخ:
عزیزم ممنون از نظرت
ولی با تمام احترام باید بگم من باهاش مخالفم
گرچه شاید اشتباه میکنم
ولی مثلا یبار حق با ینفره و تو اینو میدونی و اگه بگی حق با اونه به ضررت میشه ولی خب باید فرد بهش کمک کنه
چون حدیثم داریم از امام علی که از حق دفاع کن هرچند به ضررت باشد

تمام کاری که شاید بتونم بکنم اینه که بهش بگم باهام دردودل کنه😁...والبته ازش میپرسم که میتونم کاری کنم یا نه🤔😄...اگه ایده ای داشته باشم هم بهش میگم و درصورت لزوم تو اجرایی کردنش بهش کمک میکنم! 😄😊

ای بابا!😐...حافظه نیس که!🤦‍♂️...سلاممو یادم رف😅...سلام 😁

 

:)

پاسخ:
سلاممم
بله بله
معمولا هم همینکار رو میکنم
البته این روند معمولا اینجوری طی نمیشه :)

:)

پاسخ:
🥰

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">