زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

دربرابر ظلم کوتاه نیایم!

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴ ب.ظ

دوسالی از اخرین بار که به بینایی سنج میرفتم ،میگذشت
و ناچار شدم تو این وضعیت قرمز کرونا نوبت بگیرم و برم
سه نفر جلوتر از من بودن با اینکه به موقعه رسیده بودم( نمیدونم این سیستم نوبت دهی ما کی قراره درست بشه! )
یه اقای چهارشونه با سبیل های بهرام بانی طور!
مدام توی سالن با حرکاتی اشفته راه میرفت
رو به منشی که دختر کم سن و سالی بود، کرد و گفت :نوبت ما نشد؟

- نه آقا چند بار میپرسید!؟

یهو آقا صداشو برد بالا
+همه هی میرن داخل و برمیگردن،چرا فقط نوبت ما نمیشه؟؟؟
- اونا زودتر از شما نوبت گرفتن
+ اهاان، اخه چقدر لاف میزنی،‌بگو از تریپ ما خوشت نیومده، نمیفرستی ما رو تو
یکی از اقاهای مسن که یه تسبیح دستش بود،گفت: اروم باش مرد ، الان منم ی ساعت تو نوبتم ، حرفی نمیزنم ، شماهم بشین الان نوبتت میشه
+ به من چه  نمیری تو، حتما بیکاری، ما کار و زندگی داریم
- بیا اقا لیست رو ببین اسم شما نفر ۶ام
+ جمع کن اون لیستتو ، یه بچه مامانی اوردن گذاشتن اینجا
چند نفر سرشون رو تکون دادن
اون اقا دوباره گف : بیا بشین شیطون رو لعنت کن
+ ولمون کن بابا توهم، من باید همین الان برم تو، فهمیدی؟؟
مرد مسن گفت: لاالله الا الله ، اصن بیا بجای من بیا برو تو
از عصبانیت دستامو مشت کرده بودم
دیگه واقعا نمیتونستم سکوت کنم
رو کردم به اقای مسن: شما برای چی میخواین از حق خودتون بگذرین که همچین فردی رو راضی نگه دارین
+ تو چی میگی این وسط؟
گفتم: درست صحبت کن اقاا
+ هوووو بشین سرجات
صدامو بردم بالا و گفتم: تو از مرد بودن فقط یه سبیل کلفتشو داری
یهو اومد که بزنه تو صورتم که چند نفر گرفتنش
منشی به گریه افتاد
مرده همینجور داد و هوار میکرد و میگفت به سبیلای من توهین میکنی و....
منم ترسیده بودم ولی نمیخواستم کوتاه بیام
که اقای مسن گفت دخترم شما برین داخل، اینجا نباش
منم به حرفش گوش دادم و رفتم داخل
خانوم دکتر سریع زنگ زد به حراست
چند لحظه بعد اومدن و اقاهه رو بردن
هرکسی چیزی میگفت
یهو یکی  از خانوما گفت: نباید با اینجور ادما دهن به دهن بشی
گفتم : اگه هم چیزی نگیم ، یعنی کارشون رو تایید کردیم و پررو تر میشن
اقا مسن گفت: دخترم به چه قیمتی، اگه میزدت چکار میخواستی کنی!؟
یه لحظه فکر کردم، واقعا اگه میزدم چکار باید میکردم!؟
بعد گفتم : اونوقت رضایت نمیدادم و کاری میکردم که بفهمه اینجا چاله میدون نیست
مرد مسن دوباره لا الله الا الله گفت و به تسبیحش که مدام دونه هاشو جابه جا میکرد ، چشم دوخت

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۶
Faezeh

نظرات  (۷)

کار خطرناکی کردی..خیلی جرئت میخواد..دمت گرم🌹

پاسخ:
حقیقت اولش نمیدونستم کار خطرناکیه :)
دم شماهم گرم :)
۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۴ دخترک زلال شهر ...

wow

به نظرم کار خوبی کردی ادم نباید سکوت کنه در مقابل همچین ادمایی:)))

پاسخ:
:)
اره ولی خب برای اطمینان کمی دفاع شخصی هم بلد باشه خوبه؛)

خوب کاری کردی من بهت افتخار میکنم

پاسخ:
با تشکر فراوان :)
الان یه حس بتمن طور دارم ؛)

بتمن کلی ایزار و وسیله داشت و تا دندون مسلح بود 

تو از اونم قوی تر بودی

ماچ به کله ت امیدوارم زندگیت توی مسیر قشنگی بیفته و تا آخر هی کیف کنی

پاسخ:
حالا کاری هم نکردیم( آیکون خجالت )
خیلی ممنون بابت این آرزوهای قشنگ :)

نباید سکوت کرد

نباید هم جنگ و دعوا راه انداخت با این آدم ها

هرچقدر هم بی شخصیت باشه محترمانه حرف زدن ما شخصیت خودمون رو نشون میده

باید از اول زنگ میزدن حراست

 

 

 

 

از اولش هم سر سیبیل شروع شده ها حساس بوده که نظر بقیه راجب ظاهر و سیبیلش چیه بعد تو همون رو کوبیدی تو صورتش. برای این اقدام هوشمندانه توضیحات بالا ذو بیخیال میشیم و میگم آورین ^_^

پاسخ:
بله سین دال عزیز 
شما درست میگی
ولی خب همه ی این ها در چند لحظه اتفاق افتاد و بقیه میخواستن از حق خودشون کوتاه بیان نسبت به اون اقا
و این از نظر من درست نبود
واقعا منشی ترسیده بود و من غصه اشو میخوردم
ولی خب اره کاش از اول زنگ میزدن حراست 
.
😅کاش میشد سبیلاشو از ته میزدم :دی

از این آدم های بی فرهنگ زیاده کسی هم جراعت نمی کنه بهشون چیزی بگه

خوب بود به خیر گذشت 

پاسخ:
اره واقعا بخیر گذشت ،مگرنه من الان رو تخت بیمارستان باید پست میزدم :)

من هم بارها تو همچین موقعیتی بودم که نزدیک بوده اتفاق بدی برام بیفته و همیشه برام سواله که باید ریسک کرد و عمس العمل نشون داد یا نه!

پاسخ:
آدم باید ببینه ارزششو داره یا نه :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">