زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

برای خودت زندگی کن:)

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۱۸ ب.ظ

یک شنیون مدل پایین سر بود ک عکس گرفتم و برای چندتا از دوستان فرستادم و نظرشون رو جویا شدم!

اولی:وااااای فائزه من عاشق این مدل موام

دومی:این چیه اینقدر ساده!

سومی :خوبه هاا ولی ب مدل لباست نمیاد

چهارمی:اینو ننه ی منم میتونه درست کنه!

با خودم فکرکردم ک به تعداد افرادی که خدا افریده سلیقه های مختلف وجود داره

پس چرا ما خیلی وقت ها میخوایم به سلیقه ی این افراد زندگی کنیم؟!!

حالا کاش فقط به تیپ ظاهری و اندام و ....ختم میشد

وقتی به افکار و طرز فکر و نوع فرهنگ منتهی میشه 

دیگه ....

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۴
Faezeh

نظرات  (۲)

وقتی نظر دیگری را می‌پرسی، دنبال این نیستی که یکی را دقیقا انتخاب کنی و برداری و بری... گاهی دنبال اینی که زوایای دیگر چیزی که دنبالش هستی را ببینی، ممکنه تو یک سمت ماه را ببینی و دیگری سمت دیگرش را.

پاسخ:
بله جمله ی درستیه ولی خب اینکه اون قسمت قشنگ ماه رو که ما میبینیم و دیگران از دیدنش محرومن رو به طور کامل رها کنیم
همیشه درست نیست، نه!؟

نه درست نیست ولی شاید جایی ایستادیم که هر دو طرف را دیدیم

پاسخ:
شاید :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">