زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

چالش ده سوالی وبلاگی

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶ ق.ظ

سلام :)

به دعوت رفیق نیمه راه عزیز :)

۱. چی شد که به دنیای وبلاگ‌ها اومدی!؟
یعنی مغزم درد گرفت اینقدر به این سوال فکر کردم،واقعا یادم نمیاد چیشد که وبلاگ ساختم !!
فک کنم سال ۸۹ بود که اولین بار وبلاگ زدم، تنها کارم کپی کردن بود :)
بقیه هم میومدن از جایی دیگه چیزی کپی میکردن و نظر میگذاشتن و من چقدر ذوق میکردم :))
2.هدفت از نوشتن وبلاگ چه بود و چه هست!؟
اوایل که هدف خاصی نداشتم :)
صرفا بیان علایقم بود
ولی الان تلاش میکنم چیزی بنویسم که مخاطبم  یک استفاده ی ریزی ببره :)
شده یک تلنگر ، یک حال خوب ، یک لبخند
امیدوارم یه ذره بتونم به این هدف نزدیک بشم:)
3.به نظرت چرا باید وبلاگ نوشت!؟
چون نوشتن یکی از زیباترین موهبت های خداست به مخلوقاتش :)
سوگند به قلم و آنچه می نویسند(قلم /آیه ۱)
4. به نظرت یه وبلاگ ایده آل چه مشخصاتی باید داشته باشه!؟
اصلا مشخصاتی باید داشته باشه!؟
ایده آل هر شخصی با  شخص دیگه متفاوته
من نمیتونم یک ایده آل کلی بنویسم :)
5.بیشتر کدوم موضوع رو در وبلاگ ها دوست داری!؟
یعنی بیشتر چه وبلاگ هایی رو دنبال میکنی!؟

هر انچه که از دل براید بر دل نشیند :)
بیشتر از نوع موضوع وبلاگ، شخص نویسنده حقیقت برام مهمه :)
وبلاگی که برخوردش با مخاطب خوب نباشه ، هرچقدر هم که مطالبش خوب باشن ، ذوقی برای خوندنشون ندارم
و چه بسا وبلاگ هایی که مطالبشون زیاد باب پسند من نیست ولی خاطر نویسنده هاشون خیلی عزیزه :)
ولی در کل وبلاگ های که معرفی کتاب و فیلم و اهنگ دارن برام جذابن
وبلاگ هایی که پشت نوشته هاشون مفهوم است برام جذابن
وبلاگ هایی که وقت و فکر هست پشت کلماتشون برام ارزشمنده
و وبلاگ هایی که از خودشون مینویسن برام دلنشینن:)

6.نظرتون راجع به سرویس های وبلاگ‌دهی چیه!؟
و برای بهتر شدنشون چه پیشنهادهایی داری!؟

مطمئنن ازشون ممنونم :)
باعث شدن چنین خانواده ای اینجا تشکیل بشه :)
ولی خب وجدانا این گیر ها ( مخصوصا توی اپلود عکس) برطرف بشه من دیگه دونه دونه این موهای سرمو نمیکنم ، کچل بشم
با تشکر :)
7. نظرت راجع به محیط وبلاگ نویسی (افراد) چیه!؟
و برای بهتر شدنشون چه پیشنهادهایی داری!؟

از تمامی محیط های مجازی دیگه سالم تر و از نظرم مفید تره:)
و برای بهتر شدن
باهم مهربون باشید
همین :)
۸.ویژگی‌ای از بلاگری دیگه که دوست داشتین اون ویژگی رو داشته باشین.
اخ اخ اخ
خیلی چیزاها
مخصوصا قلم خوب
اطلاعات بالا
داشتن انگیزه و اراده بالا
استفاده مفید از وقتشون
داشتن کتاب های زیاد ( این جز ویژگی🤔)
اونایی که رفیق صمیمی میشن همدیگر رو حضوری میبینن هم برام خیلی جذابه
9.چندتا از لبخند هایی که در بلاگ بیان داشتید رو با ما در میان بذارید
حقیقت من همیشه در حال لبخندم
البته فقط اینجا نه ،  همه جا :)
کلا خدا به من لطف کرده یک جفت چال لپ داده
بهشون میگم نشان لطافت خدا
دوست دارم همیشه نشان لطافت خدا نمایان باشه :)
اف بر تو باد ای ماسک  :/
10.بدون تعارف ترین حرفتون با وبلاگ‌نویس ها چیه!؟
چیزی هست که بخواید بگید و ما بهش اشاره نکرده باشیم!

بدون تعارف ترین حرفم اینه که دوستتون دارم :)
حواسمون باشه هیچ چیزی ،هیچ چیزی ،هیچ چیزی ارزش این رو نداره که دلی رو بشکنیم
ارزش این رو نداره کسی رو ناراحت کنیم
حتی توی همین مجازی ..
نه حرف دیگه ای  هم نیست ، تا همین جاشم‌ نفسمون گرفت ؛)

فقط سوال تا حالا عاشق شدی رو هم میپرسیدین ، بسی از فضولی درمیومدیم :)
خوشحال شدیم :) بفرمایید چایی :)

# هرکسی که مایل باشه ، خوشحال میشم شرکت کنه :) 







 

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۷
Faezeh

نظرات  (۱۳)

۱۷ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۳۱ رفیقِ نیمه راه

چقدر قشنگ و دلنشین :)

مخصوصا دیدار حضوری و اون سوال عاشق شدین :)

کاش این سوال بود 😂😂😂

پاسخ:
ممنونم:))
یبار به همه ی سوالات جواب دادم، پریدن 
دیگه سری دوم کوتاه تر و کلی تر نوشتم :)
اتفاقا شما گفتی ب سبک دورهمی ، به ذهنم رسید ؛)
۱۷ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۳۱ ❣️Ailin Senpai❣️

منم بنویسم؟:)

+قالبتون چه خوشگل شده عر...دفعه قبل با گوشی دقیق ندیدم، الان با کامپیوتر چقد قشنگهه!

پاسخ:
بلی بلی حتمااا :))
+ واای مرسی مرسی :)))) 
چشات خوشکل میبینه

آخ آخ آخ دهنم سوخت چاییه داغ بود😂

پاسخ:
ببخشید دیگه نعلبکی یادم رفت بیارم 😂😂
۱۷ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۱۴ فاطـــღـــمـه ツ

قشنگ بود

پاسخ:
ممنون:)

حالا عاشق شدی؟ :))

پاسخ:
گفتم از بقیه بپرسن نه من ؛) 
سین دال چرا جواب خصوصی نمیدی:/

حالا عاشق شدی؟ :))

پاسخ:
ولی خب آدمی به عشق که زندس:)

والا من کامنت جواب نداده ندارم :/

پاسخ:
دوباره فرستادم :)

این یعنی بله؟ ( ژست مهران مدیری طور)

سوال بعدی

چی شد؟

پاسخ:
به مهران مدیری معرفیت میکنم ؛))

پس نمیخوای جواب بدی؟

باشه اشکال نداره

ما هم نمیخوایم مهمون هامون رو تحت فشار قرار بدیم...

سکوت...

سرش را پایین می اندازد...

خب!

حالا بگید...

چطور شد که عاشق شدی؟ 

پاسخ:
😂😂😂
عجب 
ما اومدیم فضولی کنیم ، یه فضول تر از خودمون پیدا شد :)

:))

تا تو باشی فضولی نکنی :))

 

حالا منتظر ایمیلت باشم؟ 

پاسخ:
بلی نتیجه ی اخلاقی خوبی بود :)))
بلی فرستادم:)
۱۷ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۴۴ مترسک ‌‌‌‌‌

خودپُرسی و خودجوابی هم عالمی داره مخصوصاً برای وبلاگ‌نویس جماعت! :)

پاسخ:
 کلا ادما تو زندگی شخصی هم زیاد از خودشون میپرسن و خودشون جواب خودشون رو میدن:)
البته این سوال ها رو اقا امیر پرسیدن:)

با اجازتون من سوالا رو از وبلاگ شما کپی پیست کردم 😂

پاسخ:
ا منم از وبلاگ رفیق نیمه راه کپی گرفتم 
یعنی باید برم اجازه بگیرم؟؟
البته بعد هر خطی ک کپی میکردم میومد ک من راضی نیستم !
یعنی قشنگ خودمو وسط اتیش جهنم حس کردم :)

آپلود عکس جدیدا اینطوری شده . نمیدونم چرا! ولی میتونین عکس رو کپی کنین و از اون طریق بیارین مثل یکی که گذاشتم.

 

خیلی ممنون که شرکت کردین :)

پاسخ:
اخ من تقریبا همیشه با گوشی پست میگذارم :)
ممنون از شما بابت این چالش:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">