زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

رویای خفگی!

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۵ ب.ظ

مدل خواب هایی که میبینم عوض شده !
انگار‌ توی خواب ها دارم امتحان و ازمایش میشم
حس هایی رو تجربه میکنم که از هر واقعیتی، واقعی ترن!
چند شب پیش خواب دیدم، من و خواهرم سوار ماشینیم و منتظر اومدن بابا!
یک دفعه ماشین حرکت کرد
هرکاری کردیم متوقفش کنیم، نشد!
سقوط کردیم توی رودخونه !
کاملا حس خفگی داشتم!
درست مثل دو باری که در واقعیت تا یک قدمی خفگی پیش رفتم!
ماشین داشت پایین و پایین تر میرفت و من در تلاش برای باز کردن در
بلاخره موفق شدم و در  رو باز کردم
یک نگاه به خواهرم کردم
تو چشماش خواهش و التماس موج میزد
خواهشی برای نجات دادن
از ذهنم گذشت که تا بخوام برم خواهرم رو نجات بدم، چون شنا بلد نیست، خودمم خفه میشم
درونم جنگی به پا شده بود برای زنده موندن..
دوباره نگاه خواهرم کردم
اشک چشمی معلوم نبود ولی گریه کردنش رو می دیدم

توی برزخ انتخاب بودم
ولی بلاخره انتخاب کردم
شنا کردم سمت بالا !

سمت خورشیدی که من رو به سمت تاریکی میبرد..
اون لحظه میدونستم که در ظاهر زنده میمونم ولی تبدیل میشم به یک مرده ی متحرک ،‌که تا اخر عمر اون چشم ها رو فراموش نمیکنه
ولی دیگه برای برگشتن دیر شده بود ..
به سطح اب رسیدم و یکهو از خواب بیدار شدم و دیدم صورتم خیس اشک ..
خداروشکر که خواب بود

+ البته چند وقتی همش خواب خنده دار می دیدم! 

بیدار میشدم میگفتم خدایا ممنونم که زمینه ی شادی و نشاط ما رو فراهم میکنی ولی خب محرمه ، شما فیلم کمدی برام پخش میکنی!؟

+ خوابی هم راجب مرگ دیدم ! و بنظرم رویای صادقه بود، چون ایات قران برام به تصویر کشیده میشد، خلاصه اگه مردم حلال کنید! 

+ بلاخره فیلم MR. NOBODY رو دیدم و خب‌ بنظرم معرکه بود ! 

 

موافقین ۱۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۳
Faezeh

نظرات  (۲۳)

منم چند روزه اینجوریم

خواب دیدم دوبار با ماشین تصادف کردم

خواب دیدم از هواپیما پریدم ولی یکی نجاتم داد

 

پاسخ:
من خواب که تصادف کنم
سقوط کنم
حتی توسط کوسه خورده بشم !!
زیاد دیدم
ولی خب الان تو خواب هام حق انتخاب دارم !
درد و ... رو کاملا واقعی حس میکنم
خواب ها گنگ نیستن !
اصن یجور خاصین 

۲۳ مهر ۹۹ ، ۱۹:۳۸ مهدی ­­­­

خیلی فیلم خوبیه! 

اولای پست یاد اون صحنه ی افتادنش تو آب و خفه شدنش افتادم

پاسخ:
بله مرسی بابت معرفی :))
یک عالمه راجبش نوشتم ، بعد دوباره با خودم گفتم، فک نکنم کسی ندیده باشه این فیلم رو ، پاک کردم!
اتفاقا فیلم رو دیدم یاد این خوابم افتاد و گفتم خوبه بنویسمش :) 

من تو خوابام نمیتونم جیغ بزنمممم ! البته فکر کنم مشکل خیلیاست @-@

پاسخ:
من چون تو دنیای واقعی هم جیغ نمیزنم:)
تو خوابم تجربشو نداشتم
ولی خب تو خواب،  داد زیاد زدم :))

منم تو دنیای واقعی جیغ نمیزنم  ... !

چه عجیب @-@

پاسخ:
حالا که دارم فکرشو میکنم
چندباری جیغ خفیف زدم  وقتی سوسک دیدم:))

ایییی وایییی منم :/

لعنتی چرا انقد ترسناکه @-@

پاسخ:
من تقریبا با همه ی ترس هام تونستم کنار بیام!
جز این ترس از سوسک!!
۲۳ مهر ۹۹ ، ۲۰:۵۳ Sepideh Adliepour

والا منکه خوابام همشون فیلم هندی

80 درصد خواب‌ام من یه قهرمان دارم با هیولاها می جنگم😐😂😂😂

یعنی اینقدر مزخرفا😂

بعضیاشو برا بقیه تعریف میکنم میگن فیلم سینماییشون کنم😂

پاسخ:
اتفاقا منم بچه بودم خواب میدیم چند هیولای دوسر بهم حمله کردن
بعد پسردایی ام میومد نجاتم میداد 🤣🤣
حالا جالبیش اینه اونموقعه ها پسرداییم خیلی خنگول بود 😅

من خواب می بینم با آبجیم داریم ماشین می رونیم بعد یک هو آبجیم غیب می شه منم تنهایی مجبورم ماشین برونم بعدشم تصادف می کنم :/ 

ترس از سوسک : منم هچمنین  !!!!! @-@

میگن نباید خواب هاتون رو برا کسی تعریف کنین : دی 

پاسخ:
اوه اوه 😅
خب میگم برو گواهی نامه بگیر، که دیگه خواهرت غیب هم شد ، شد :)
+ خیلی زشته و بد رنگ و حال بهم زن و ترسناک !
خواب بد رو شنیده بودم نباید تعریف کنی:)
۲۳ مهر ۹۹ ، ۲۱:۵۷ فاطمه ‌‌‌‌

چه ترسناک بود ://

خدا رو شکر چند وقته از این خواب‌های سنگین ندیدم (حالا از شانسم امشب می‌بینم :/)

پاسخ:
کمی بیشتر از ترسناک :/
خداروشکر :)
انشاالله هیچ وقت نبینی :)

یکی از مرگهایی که اصلا دوست ندارم

همین خفگی و نمیشه تنفس کرد . با اینکه شاید دردی نداشته باشه ولی خیلی حس بدیه (تجربه نکردم)

 

منم داخل خواب خیلی سعی میکنم داد بزنم ولی وقتی میخوام داد بزنم میبینم که دهنم باز نمیشه بعد متوجه میشم که خواب میبینم و برای همین که بتونم داد بزنم با تمام زورم دهنم رو باز میکنم و داد میزنم که باز هم نمیشه😅 البته این رو هم بگم که صدای خودم رو هم داخل واقعیت میتونم بشنوم که حالت نیمچه داد داره و یک نفر جلوی دهنم رو گرفته. خیلی بده!

 

آقا من الان به کمبود فیلم دچار شدم . البته چند تا فیلم رو دانلود کردم ولی نگاه نکردم.

چجوریاست فیلمش؟

ژانرش؟

پاسخ:
الان برام سوال شد که چه مدل مرگی رو دوست دارین ؟.
به عنوان کسی ک تا یک قدمی غرق شدن پیش رفته باید بگم
اولش خیلی ترسناکه ! ولی دقیقا وقتی که تسلیم میشی ، تازه متوجه اون سکوت معرکه میشی ! و بعد یه حس ارامش خیلی خوبی بهت دست میده !
حس سبکی ! و من ک اون لحظه به هیچ چیز فکر نکردم و یکهو یک دست رو دیدم که کشیدم بیرون ! و بعد تازه با حجم ترسم روبه رو شدم و چون حجم زیادی اب خورده بودم ، خب حال افتضاحی بود ! 
+ حالا من چندبار که خواب طنز دیدم با صدای خنده ی خودم از خواب بیدار میشدم :/

خب سلیقه ی افراد متفاوته ولی من اصولا فیلم هایی که ادم رو به چالش میکشن دوست دارم 
البته یه جاهایی وسطش میخواستم جیغ بکشم که چیشد چی نشد ولی خب بعدش تو روند داستان قرار میگیری
و بنظرم یبار دیدنش کافی نیس! 
ژانرش باور کنید همه چی!
علمی، تخیلی ، درام، عاشقانه 
ببخشید اینقدر حرف زدم :/


خواب زیاد میبینم

به همون اندازه ای که بقیه خواب میبینن من خواب نمیبینم

بعد اصن یه جوریه که همه جا میره، منم همش تو فکر اون قسمتای قبلیم

... 

پاسخ:
خب بنده خدا اهل دور دور کردنه :)))
۲۴ مهر ۹۹ ، ۰۸:۵۱ 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️

من یه خواب درس حسابی تو عمرم ندیدم:/

همش چرت و پرت بوده._.

یه بار حتی خواب دیدم با دوستام تو مدرسه گیر افتادیم داریم تونل میزنیم بریم آفریقا:/

پاسخ:
منم کم خواب حسابی میبینم :))
لااقل به کشورهای همسایه تونل میزدی😅

عه این چه حرفیه😐

شبا فکر و خیال رو بزار کنار، اینقد لااله الله بگو تا خواب بری، خودش اوکی میشه قول میدم

پاسخ:
فکرو خیال؟
من کلا سرم رو میذارم رو بالشت خوابم 😅
اون خواب مرگ هم یکی از بهترین خوابایی بود که دیدم ،فک کنم بیشتر برای بهتر زندگی کردن بود :)
۲۴ مهر ۹۹ ، ۱۱:۰۵ 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من نمیدونم چرا آفریقاXD

یه بارم خواب دیدم(**** *** **** ********* ** *** ****** ***** ***** ** *** ********

*** ** *** **** *** **** *** **** ** *** ****** ***** **** ** *** *** ****** **** ***** ******* *** *** ***** ***** ** **** ***** ******** *** *** *** ***** ******

شب نمیدونم چی میخورم اینارو میبینم.-.

پاسخ:
این دیگه از فیلم هندی هم گذشته :)
دیگه فک کنم کله پاچه ای میخوری :/

۲۴ مهر ۹۹ ، ۱۳:۱۸ Javad Aligholizadeh

به نظرم خوبه آدم خواب ببینه به نظرم خیلی خوبه که آدم ها خواب هایی ببینم که براشون شکل تلنگر بشه شاید از این خواب تنها درسی که میشه گرفت برای خودم اینه که حواست بیشتر به جمعتون باشه به خواهر ، خانواده و کسایی که دوسشون داریم و بودنشون مهمه 

پاسخ:
اره واقعا :)
بله بعدش سریع به خواهرم زنگ زدم
و متوجه شدم خیلی وقته که ننشستیم دوتایی یه دل سیر حرف بزنیم :)
البته متوجه هم شدم که خیلی زیاد جون دوستم! 
و باید میلم به این زندگی رو سعی کنم کاهش بدم! 
و لااقل کمی کمتر از‌مرگ بترسم

جوابش که فکر کنم واضحه

یعنی اینکه در حین خوابیدن بمیرم و هیچ دردی هم نداره.

میخواستم درجه‌های بعدی رو هم بگم ، گفتم ممکنه بقیه و یا شما بخونین و براتون خوشایند نباشه.

 

 

در رابطه با خفگی خب من هم از غرق شدن و هم اینکه یک نفر این کار رو باهام بکنه خیلی میترسم.اینکه آدم تلاش کنه نفس بکشه ولی نمیتونه خیلی درد بدی هست!

 

خوبه :)

فیلم چالش برانگیز دوست میذارم :)

ممنون.

پاسخ:
برعکس من :) 
بله درسته 
امیدوارم خوشتون بیاد :)
خواهش میکنم 

عجب خوابی!

من بودم تا سه روز دپرس می شدم :/

 

 

 

پاسخ:
ا سلامممم سین دال جان :))
دپرس که نه فقط گیج بودم!
۲۴ مهر ۹۹ ، ۱۷:۵۷ هیـ ‌‌‌ـچ

می‌ترسم حتی از معمولی‌ترین خواب‌هام براتون تعریف کنم! چون اون موقع به این‌که واقعاً خواب می‌بینید شک می‌کنید! :)) :| :/

امضا: یک زخمی از خواب‌های عجیب و مافوقِ ژانر وحشت :|

پاسخ:
یه موردش رو خونده بودم !
و :/ بودم 
ولی خب من خوابایی میبینم که فقط دوساعت تعریف کردنش زمان میبره( فقط کمی اغراق کردم)
ژانر وحشت هم که یبار یه خواب دیدم که توی یک خونه عده ای  احضار روح میکردن
حالا کلی اتفاقات افتاد بماند
صحنه ی اخرش همه جا سیاه شد یهو یه روح اومد تو صورتم!!
بیدار شدم دیدم ساعت ۳ 
هیچی دیگه فک کنم میتونی حدس بزنی چه مکافاتی داشتم تا صبح ://
۲۴ مهر ۹۹ ، ۲۰:۱۶ هیـ ‌‌‌ـچ

من بعضی خوابام از شدت ترسناکی حتی قابل بیان کردن هم نیستن، برو خداتو شکر کن که لااقل می‌تونی تعریفشون کنی :))

پاسخ:
خب خداروشکر یکی بدتر ما پیدا شد :)
نه شوخی میکنم
ولی خب خواب ها خیلی به مزاج و این ها هم مربوطه
بنظرم یه سر به یک طب سنتی بزن :)
۲۵ مهر ۹۹ ، ۰۶:۰۰ آقایِ عینکی

نکنه زندگی واقعی هم که از دم میزنیم فقط یه خواب باشه ... 

پاسخ:
همه چی ممکنه :)
۲۵ مهر ۹۹ ، ۱۶:۰۲ امیرحسین خالدی

میشه خواب های خنده دارت رو بزاری 

:-)

پاسخ:
چیز زیادی ازشون یادم نمونده :)

سلام. انشالله که این خوابها همه خیر هستند. گاهی خواب ها ما رو برای آزمایش ها و تجربه هایی در واقعیت آماده می کنند. 

پاسخ:
سلام خیلی ممنونم :)
خداکنه که این خواب از این دست نباشه :(
۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۵:۳۵ خانوم لبخند

چه خواب ترسناکی !

دختر خواب خوب ببین 😉عموما میگن خوابای نه چندان خوب تعریف نکنید 

ایشالا که خیره، صدقه یادت نره 

پاسخ:
بلی بلی
دیشب خدا جبران کرد کلی خواب خوب دیدم :))
چشم این اخریش بود:)
۰۳ آبان ۹۹ ، ۱۷:۲۱ |•° ن.م °•|

من خیلی خواب های عجیب میبینم که نسئت گرفته از روزمه واتفقات اون روز البته ولی عجیب و مزخرفن خواب هام

پاسخ:
اره خواب ها به خیلی چیزها میتونه مربوط باشه 
امیدوارم خواب های خوب دیگه زیاد ببینی :)
کلا دنیای عجیبی دارن

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">