زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

عابر پیاده

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳ ق.ظ

رفتن و ماندن ادم ها برایت مهم نباشد...

به همه مثل یک‌عابر پیاده نگاه کن

که بلاخره روزی از کنارت عبور خواهند کرد

گاهی در ترافیک عقل بیشتر میان این عابران میمانی

و گاهی در ترافیک دل

اما مهم نیست روزی همه میروند

اگه به وفای عابران پیاده اعتمادی بود

خدا هیچ وقت تنها نبود..

+یادمه این رو وقتی نوشتم گفتم# موقت ,تا وقتی که خودم بتونم بهش عمل کنم

و الان بعد گذشت دو سال هنوزم میگم موقته :)
 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۵
Faezeh

نظرات  (۹)

۲۵ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۱ پرستوی عاشق

رسیدن به این نقطه سخته واقعا

گاهی وقتا بعد از اتقاقای مهیب تو زندگی اتفاق میفته :)

پاسخ:
گاهی وقت ها ادم بهش عمل نکنه خودش نابود میشه :)
۲۵ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۱۹ امیرحسین خالدی

میگم میشه زیر دیپلم حرف برای ما ترجمه کنید :))

پاسخ:
اقا اختیار دارین:)
در یک جمله میشه اینکه بعضی آدم ها نبودشون نباید برات مهم باشه:)
۲۵ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۰ محمد منتصری

متن قشنگیه اما یه سوال؟

یعنی پیامبرا،اماما، فرشته ها همه عابر پیاده و سبب بی اعتمادین؟

خدا یکتایه چون نامحدود و بی نیازه و اگه خدا یکتا نبود پس بی نیازی از بین می رفت و به قول معروف آشپز که دوتا شد اش یا شور میشه یا بی نمک...

پاسخ:
باعث افتخار منه خواننده های اینقدر دقیقی دارم :)
این چیزی که نوشتم مال ی حال و هوای خاص بوده وقتی بخاطر ی دوست دلم گرفته بود:)
مگرنه که پیامبرها و امام ها و حتی فرشته ها رو سر ما جا دارن :)

از یه منظر درسته

شاید باید یه بخشی هم بهش اضافه بشه

که اون عابرها میرن اما خاطره اشون میمونه

که خودم ما هم یه عابریم و رفتارمون با عابرهای دیگه مسیر زندگی امون رو میسازه

ماندکاری کلمه ی درست تریه نسبت به وفا

هرچند وفا هم درست تره (هم قشنگ تر) اما برای همه درست نیست

خدا هیچگاه تنهایت نمیگذراد

پاسخ:
ممنونم که اینقدر دقیق میخونی سین دال جان :)
و اینقدر دقیق راهنماییم میکنی 
من کلا اینقدر احساسیم یه بلاگری ک کلا شاید ۳,۴تا نظر گذاشتم براش وقتی میگه خداحافظ بغضم میگیره :)
این نوشتمم در جواب اقا محمد منتصری گفتم چرا نوشتم :)
سین دال یوقت تو از وبلاگ نری 😢
تا وقتی ی پیرزن گوگولی هم شدی  بمون 🤩
۲۵ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۷ کریمه کریمی

احسنت خیلی عالی بود

پاسخ:
ممنونم کریمه جان :)

فکر می کنم این مورد هم از اون مورد هایی باشه که باید ضربشو خورد تا فهمید

از اون مواردی که میدونیم حقیقت چیه و راه راست کدومه 

ولی یا نمی خوایم باورش کنیم یانمیشه

پاسخ:
امیدوارم هیچ وقت ضربشو نخوری :)

من تازه دارم برنامه ریزی میکنم بقیه ی مردم رو هم بیارم 

کجا برم؟ :دی

اگه تا زمان پیرزن گوگولی شدن (هرچند فکر نکنم از اون پیرزن های گوگولی بشم) زنده بمونم چشم :)

 

پاسخ:
افرین افرین :)
الهی پیر شی مادر ؛)

عابر ها که خوبعابرن ومیرن اون ردی که میذارن مهمه وما هستیم که باید نقش این عابر هارو تعییین کنیم یه وقت که در حیاز رو باز میکنیم یه کسی رد میشه واتفاقی یه خبر بد رو میده و یا کسی رد میشه وخبر خوش میده . دقیقا مثل آدمای رد شده از زندگی ماست

پاسخ:
میدونی میم عزیز 
حرفت کاملا درسته 
ولی گاهی رد ادم ها پاک نمیشه...
شاید بسختی بشه کمرنگشون کرد

بله کاملا موافقم این نشانه ها و رد هاشون خیلی تاثیر داره در زندگی ما

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">