زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

تماس بدموقعه ( موقت)

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۴ ق.ظ

دوست مامانم دقیقا الان زنگ زده 

ساعت ۱:۱۵ دقیقه !!

مامان و بابام خوابن

من سریع رفتم تلفن رو برداشتم

خانومه میگه مامانت هست ؟

میگم نه همه خوابن!

میگه باشه پس بهش بگو فردا بیاد بسته ها رو ببره

منم گفتم : اگه میشه فردا ساعت مناسبی تماس بگیرید خودتون بهش بگین!

خانومه ناراحت شد و خداحافظی کرد

مامان و بابام از خواب بیدار شدن، با استرس اومدن پیشم میگن چی شده؟؟

جریان رو بهشون میگم

مامانم میگه : زشت بود کارت ،ناراحت میشه

بهش میگم مادر من باید متوجه بشه بد موقعه تماس گرفته ! 

.

.

واقعا از تماس های نصف شبی بدم میاد،‌چون یادآور خاطره تلخی هستن برام ، همین الانم قلبم داره تند میزنه ...

+ بنظرتون چجوری باید میگفتم که خانومه ناراحت نشه؟!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۱
Faezeh

نظرات  (۹)

۱۱ مرداد ۹۹ ، ۰۱:۲۷ پرستوی عاشق

سلام فائزه جان

حرص  و جوش الکی نخور خب :)

راستش نمیدونم من معمولا حرفای اینجوریمو خودخوری میکنم :/

و از آدمایی مث شما ک رک حرفشونو میزنن و این شجاعتو دارن خوشم میاد

هر چند از طرفیم دنبال جدل نیستم

 

خب واقعا ساعت ۱ نیمه شب نبایو تلفن کرد وقتی پیامک اختراع شده!!

پاسخ:
سلام عزیزم :)
چشم نمیخورم :)
من دقیقا از ادم هایی نیستم که حرفشون رو رک میزنن
ولی خب این اتفاق چندبار دیگه هم تکرار شده بود و من هردفعه چیزی نگفتم ،اینبار دیگه ..
و این در صورتیه که مامانم به دوستش گفته ک شبا زود میخوابه !

از ۱۲ به بعد یا وقتایی که میخوابین سیم تلفن رو بکشید بیرون :)

پاسخ:
چندبار این کار رو کردم
بعد صبح یادم رفته بزنم :)
حافظه نیست ک :)

خیلی هم خوب جوابشو دادی :)

پاسخ:
دیگه شما که مهر تایید رو زدی حله :)

به نظرم زیادی هم مودبانه بهش جواب دادی!

 

من بودم یه تیکه سنگین تر مینداختم بهش ...

 

ببخشیدا به درک که ناراحت شده!

 

 

پاسخ:
شما خونسری خودتون رو حفظ کنید :)
خواهش میکنم!
امیدوارم هیچ کسی بد موقعه به شما زنگ نزنه:)
۱۱ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۴۶ ماهور بانو

خوب گفتی بهش..

اون موقع شب مگه وقت تلفن کردنه آخه

 

منم خاطره ی بدی دارم از تلفن نیمه شب!

پاسخ:
نمیدونم برخی فکر میکنن چون خودشون شب ها بیدارن
بقیه هم همینجورن!

حرص نخور خواهرم....

 

ولی احتمالا  یه مشکلی داشته که اون ساعت زنگ زده... 

دیگه همه میدونن ساعت ده یا یازده به اون طرف نباید زنگ زد ///:

پاسخ:
نه دیگه حرص فقط برای اون دقیقه اولش بود :)
چه عرض کنم :)
۱۱ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۶ فاطمه ‌‌‌‌

خب ناراحت بشه. عوضش دفعه‌ی بعد یاد می‌گیره این موقع زنگ نزنه😅

پاسخ:
چقدر خوبه مخاطبین وبلاگت باهات هم عقیده باشن :)
گرچه خداروشکر انگار به دل نگرفته:)
۱۲ مرداد ۹۹ ، ۰۴:۲۶ فاطـــღـــمـه ツ

بیخیال اصلا ناراحت بشه 

باید میدونست بدموقعی زنگ نزنه ، والا

حرص نخور

پاسخ:
چشم :) 
حالا خبر رسیده که انگار زیادم ناراحت نشده:)
۲۵ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۳۶ امیرحسین خالدی

اگه حق با شماست پس حق با شماست اصلا ناراحتی نداره😡

پاسخ:
باشه باشه:))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">