زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

شما هم همینجور فکر میکنید!؟

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵ ق.ظ

نوشته بود، آدم‌های غریبه‌ای که در خواب‌هایمان می‌بینیم درواقع خود ما هستیم، بخش‌هایی از خودمان که به شکل و شمایل یک انسان درآمدند.
به خواب‌هایم فکر کردم، به قاتل ناشناسی که چندین شب، دنبالم می‌کرد، به غریبه‌ای در خیابان که وقت فرار، دستم را می‌گرفت و نجاتم می‌داد. به چهره‌های ناآشنایی که دور هم نشسته بودیم و بهم شیرینی تعارف می‌کردیم.
به خودم فکر کردم، به قاتلم و به نجات دهنده‌ام.
و سوالی عجیب که چرا خودم را در خواب‌هایم نشناختم..؟

sormeeiiii@

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۳
Faezeh

نظرات  (۲)

حرف جالبی بود تا حالا بهش فکر نکرده بودم. ینی تا حالا به غریبه‌هایی که تو خواب می‌بینم توجه زیادی نکرده بودم بیشتر حواسم به آشناها بوده...

پاسخ:
چه جالب
من برعکس اکثر خوابم، پر از افراد غریبه
ک البته بخشی از این غرببه ها رو بعدها میبینم:)
گاهی در درون خودم،گاهی هم..
۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۳ .. نــفــ♥س

چقدر جالب هیولای خواب ها وفرشته نجات این درون خودمونه

پاسخ:
همه چی از خودمون شروع میشه
ممنون نفس جان وقت گذاشتی و خوندی:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">