زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

صرفا جهت آسون بودن سوالات!

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۴۸ ب.ظ

1- راست دست هستید یا چپ دست؟
چپ دست
+ میشه یه چیزی بگم، زنداداشم که حامله بود من خیلی ذوق داشتم و با اینکه خودم هیچی نیستم اما دوست داشتم برادرزادم شبیه به من باشه. یه شب عین این دختر کوچولوها گفتم خدایا هم چال داشته باشه، هم دست چپ باشه، هم به ترک دیوار بخنده  هم عاشق کتاب باشه هم شکمو باشه
الان دقیقا همینجوریه :)
2-نقاشی تون درچه حده؟
عمم نقاش ماهریه، بچه که بودم به من می‌گفت خیلی نقاشیت خوبه و خلاصه تعریف زیاد می‌داد. پنجم ابتدایی به علت یک اتفاق از نقاشی متنفر شدم! الان در حد عادیه!
3-اسمتون رو دوست دارید؟
میشه توضیح بدم باز؟
من معنی اسم خیلی برام مهمه، بچه که بودم نمیدونم کی بهم گفته بود که معنی اسمت میشه سفره:/ منم از اسمم متنفر شده بودم. بعد که فهمیدم معنیش چیه عاشقش شدم :)
4-شیرینی یا فست فود؟
نون خامه‌ای و فست فود
5-دوست دارین قد همسرتون آیندتون چند سانت باشه؟
دوست داشتم تا شونه‌اش باشم که هستم :)
6-عمو یا دایی؟
دایی شهیدم :)
7-خاله یا عمه؟
عمه:)
8-اعداد مورد علاقتون؟
همه‌ی اعداد فرد بجز ۹ و ۱۳
۷ رو هم یجور‌ خاص دوست دارم :)
9-اولین وبی که زدین حذف کردین؟
نه ولی ترجیح میدم بهش سر نزنم!
10-تو بیان با کی بیشتر  صمیمی هستی؟
شما تعهد می‌کنید من بگم با کی و طرف مقابل نیاد بگه نه من با شما صمیمی نیستم و ضایع نشم؟
11-مامان وباباتون تو بیان کی اند؟
من خودم مامان‌بزرگ بیانم، چی فکر کردین
12-رو جنس مخالف کراش داری؟
اقا ما متاهلیم، ای بابا
سوال بعد
13-مترو یا قطار؟
قطار
ولی خب اینجا خاطره خوبی از ذهنم برای مترو ثبت شده :)
15-بنظرت شادی یعنی چی؟
حس کردن خدا توی تک تک ثانیه‌های زندگیت
و شکر بابت این حس
16-اگه میتونستی هویتت رو عوض کنی دوست داشتی جای کی باشی؟
همون خودم ولی دوست داشتم دهه پنجاه به دنیا میومدم :)
17-الان از چی ناراحتی؟ چی ناراحتت میکنه؟
تو پست قبل گفتم
18-به چی اعتیاد داری؟
اینترنت
19-اگه میتونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه؟
جز عشق جهان نکته‌ی ارزنده ندارد
20-پنج تا چیز که خوشحالت میکنه؟
۱)لبخند خدا، لبخند پدر ومادرم، همسرم،‌برادر زادم و لبخند مهربون همه‌ی آدم‌ها
۲) این کاری رو که دارم براش تلاش می‌کنم به نتیجه برسه
۳)بتونم آدم‌ها رو خوشحال کنم
۴) هیچ جنگی نباشه
۵) غذا خوردن!
21-اگه میتونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟
قدر وقتت رو بیشتر بدون
22-چه عادت ها یا رفتاری دارید که باعث آزار بقیس؟
وسط چت غیب می‌شم
با خنده‌هام‌عکسا رو خراب می‌کنم
البته چند سال بعد نظرشون عوض میشه چون می‌بینن چقدر این عکس‌های یهویی قشنگ‌ترن!
خداشکر جناب همسری چند لول بدتر من عکس خراب‌کنه :)
23-صبح ها اگه مامان وبابات بیدارت کنن چطوری بیدارت میکنن؟
ازشون خواااهش میکنم بذارن خودم بیدار بشم
مامانم که میگه فااااااااااائزه دیرت شد
و در حالی که تپش قلبم به هزار می‌رسه؛ می‌بینم هنوز یساعت وقت هست
بابامم خیلی اروم میگه فائزه جان، ولی چون صداش بم‌، من باز سکته می‌کنم
24-کراشتون تو مدرسه؟
اسمش اسماء بود البته بعدا فهمیدم اونم از من خیلی‌خوشش میومده!
25-تا حالا شده به کسی اشتباهی پیام بدین و ...؟
زیااد ولی یکیشون خیلی سوتی بزرگی بود، هر کدوم از خانم‌ها خواستن خصوصی می‌گم!
۲۶- یه جمله ی تاثیرگذار برای مخ زنی؟
حقیقت مخ زنی تاحالا نکردم! دست بزن کلا‌ ندارم
27-چه فرقی بین شما واونی که تو واقعیت هست وجود داره؟
من جاهای مختلف‌شخصیت‌های مختلف دارم!
نه اینکه بخوام نقاب بذارم و ...
ولی اگه توی مدرسه، ناظم از دستم جیغ می‌کشید
تو دانشگاه میگفتن به به چه دختر آرومی
بعد مسئول خوابگاه از دستم جیغ‌می‌کشید
این جا هم فک کنم همون به به چه دختر آرومی باشم :)
28-یه دورغی که اینجا به ما گفتین؟
من متن‌هام تلفیق واقعیت و خیال!
حالا اون بخش خیال دروغ که حساب نمیشه، میشه؟!
29-تو بیان چنتا اکانت داری؟
سه تا
اینجا
برقرار
وب قدیمی
30-اولین دوستتون تو بیان؟
اسمش نگین بود، خیلی ناگهانی وب‌ش رو بست. هنوزم دلم براش تنگ می‌شه
31- چند بار تو وبتون **ناله گذاشتید؟
یه چندباری بوده با اجازتون :/

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۲
Faezeh

نظرات  (۱۶)

۲۲ بهمن ۹۹ ، ۱۹:۵۵ آرتـــ ـــمیس

فقط جواب سوال 12 :دی

پاسخ:
به به آرتمیس :))
اخه جناب همسری هم اینجا رو گهگاهی میخونه:/
۲۲ بهمن ۹۹ ، ۱۹:۵۷ سیده فرفره!

وسط چت غیب نشید چه کاریه🤦🏻‍♀️😁😁

پاسخ:
اخه معمولا افراد میذارن زمانی که وقت فراغتشون جواب پی‌ام میدن
ولی من مثلا برادرزاده رو کمرم پریده، از اون طرف دارم جارو می‌کشم، از اون طرف بابام جدول میپرسه
بعد می‌گم بیا جواب این دوستمم بدم!!
۲۲ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۰۰ فائز وصل بهش یه ح جیمی و کفشای کتونی! --

سلام:)

خب من هیچ وقت نه این اسمو نه معنیشو دوس نداشتم...

حتی تلفظشم اذیتم میکنه:|

 

 

+ برقرار هنوز برقراره؟! 

پاسخ:
ااا بلاخره یه هم اسم پیدا کردم :)
بنظرم اگه میتونی تغییرش بده
اگه نه واقعا سعی کن دوستش داشته باشی
من حالا اسمم رو که واقعا دوست دارم
ولی معمولا چیزی رو که نتونم تغییر بدم سعی میکنم نگاهم رو بهش عوض کنم :)

پیش نوشت: منم به همین دلیل شرکت کردم :)))))

 

 

۱- خوش به حالت پس :)

۲- چه اتفاقی؟

۳- راستی معنی فایزه ه؟

۱۰- اگه منو بگی تعهد میدم :))))) 

۲۵- ؟

۲۶- چرا همه میگن ما تجربه نداریم انگار من تجربه دارم :/// فیلم و داستان که کم ندیدیم! دیدیم دست مردم دیگه. من الان خجالت کشیدم که تاحدودی بلدم :/ 

هرچند تاحالا به صورت عملی استفاده نشده روش هام تا ببینم موثره یا نه ولی تئوری پرداز خوبیم :دی

 

 

پاسخ:
کلا تفاهمه که ازمون میباره :)
۱- حالا فقط دیسک کمر گرفتن بخاطر نشستن پشت این صندلی های امتحان رو بیخیال بشیم
بقیش خوبه :)
۲- طولانیه یه دبیر نقاشی داشتیم از من خیلی بدش میمومد
دیگه کار به جایی رسید بخاطر اینکه گفته بود همه کارت پستال‌ها رو سبز کنن و من ابی کردم، با کتاب محکم کوبید تو سرم!
تحقیرات و مسخره کردن‌هاش که بماند
۳- رستگار :)
۱۰- تو که نیاز به گفتن نداری، حیف نمیذاری همسایه دیوار به دیوارمون کنمت :)
۲۵- خصوصی:/
۲۶- واقعا ندارم خب، شیوه‌ی دلبری بلدم، مخ زنی نه! جا داره بگی اوه مای الله:)

قشنگ بود :))

مخصوصاً دست بزن نداشتنتون :))

پاسخ:
ممنونم :))
دیگه خوبی که از ما میباره :)
۲۲ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۴۰ |•° ن.م °•|

1-وای خدا عاش قا این دعا هام که برآورده میشه

10- دختر خوبی هستی که :)

19-جه جمله قشنگی

22- واقعا شماهم؟!! از شما بعیده غیب بشین

25-دارم فکر میکنم چقدر سوتیتون گنده بوده

 

 

پاسخ:
اره واقعا، حالا دعاهای شکمی من هم زود براورده میشن:)
ممنونمم خوبی از خودته :)))))
اوهوم :)
در جواب سیده فرفره توضیح دادم چرا غیب میشم
وگرنه باور کنید من قصد مردم آزاری ندارم
۲۵ خیلی خیلیی

جوابتون به سوال 10 خیلی خوب بود =)))))

پاسخ:
این چالش‌های سوالی 
سختیشون اینه که مثلا‌ شما میگی سوال ۱۰ من میگم خدایا سوال ۱۰ کدوم بود
هی باید برم چک کنم بیام :))
ممنون:))

عااا تا بحال چالش های یک خانم متاهل رو نخونده بودم:)

جالب بود برام :)

پاسخ:
ما متاهل‌ها هم از خودتونیم :))))

۲۲ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۱۳ فاطمه ‌‌‌‌

سوتیت رو برا منم میگی؟ :))

پاسخ:
وای فک کردم این پیام خصوصی 
جواب دادم!!
داشتم سوتی اعظم رو میدادم:///

من عاشق جواب آدما به سوال بیست و هشتم 😂

کاش وسط چت غیب شدن‌هامون هم درک میشد 😁 من انقدر دوست دارم بعدش توضیح ندم!

چرا من توی هر وبلاگی به آخرین سوال میرسم یادم میره میخواستم چیا بگم :|

به همین عالی بود کفایت میکنم :/

پاسخ:
نمیشه من کفایت نکنم؟ :/

-_-

جواب سوال یازده :")

پاسخ:
خب کفایت می‌کنم :)))
شوخی می‌کنم:) ممنون که خوندی
۲۳ بهمن ۹۹ ، ۱۸:۱۱ هیـ ‌‌‌ـچ

ببخش اما شاخکام یهو تیز شد: کدوم نگین؟

پاسخ:
خواهش می‌کنم، ادرس وبلاگشو بدم ؟
اسم وبش سرو بود 
فک کنم دوسالی هست پاک کرده
۲۳ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۱۱ ســـآیـღــه ..

جواب 11 :)

مامان بزرگ :دی

پاسخ:
دیگه پیر شدیم مادر :))
۲۳ بهمن ۹۹ ، ۲۱:۰۴ هیـ ‌‌‌ـچ

متوجه شدم‌ کیو میگی :)

پاسخ:
متوجه نشی من کی‌ام، صلوات :))

۱. کلی غش و ضعف رفتم که ="

پاسخ:
نوش جان :))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">