زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

زندگی من و تو

زندگی بی رویِ خوبش، بدتر است از مُردگی

پیوندها

حس خوب

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸ ب.ظ

شب آرزوها برای خودم آرزو نکردم

ولی خدا آرزومو براورده کرد:)

طی جریان پست قبل آرزوها رو توی دفترخاطرات زردم نوشتم و شد ۵صفحه آرزو 

بسته به میزان صمیمت افراد، آرزوهاشونم واضح تر بهم میگفتن

بنظرم واضح ترین تصویر از آینده هر شخص آرزوهایی که داره

حس خیلی خوبی بود فهمیدن این آرزوها، حس خیلی خوبی بود دعا برای براورده شدن این آرزوها 

پیشنهاد نوشت: شما هم برای دیگران دعا کنید و این حس خوب رو تجربه کنید:)

مخصوصا برای کسی که ازشون رنجیده شدید:)

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۰
Faezeh

نظرات  (۱)

اگر برای دیگری دعا کنی به این نیت که: «اگر برای دیگران دعا کنم، آرزوی خودم (هم) برآورده خواهد شد»، این یعنی داری برای خودت دعا می‌کنی...

مرحله‌ی عالی اینه که اصلا خودت را نبینی

پاسخ:
اینقدر برای پست های قدیمی زحمت کشیدی نظر گذاشتی
که باید اول یک دور برم بخونم که چی نوشتم :) 
واقعا ممنونم که این همه وقت گذاشتی و مطالب نه چندان خوب من رو خوندی :) 
مرحله ی عالی ارزومه
شما که اینقدر نظراتت خوبه
دوست دارم نظرت راجب درد توی پست اخرمم بدونم 
چون نمیدونم چقدر درست گفتم یا اشتباه!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">